Azaz Baba-Mama Klub. Mondhatnám nagyképűen, a Mi Klubunk. Hiánypótlóan jött létre, hivatalosan kölök szocializálódás, de fű alatt bevallva, főként Anyukák szocializálódása érdekében. A helyszín télen-tavasszal a mi lakásunk volt, (most is itt találkozunk, legalább egy haboskávé erejéig...), a jóidőre való tekintettel, mostanában a közelünkben lévő játszóteret szálljuk meg, de terveinkben a kicsit messzibb levő Szent István park is szerepel.

Sok mindent megéltünk mi már együtt... születésnapokat, apró örömöket, fájdalmakat, csalódásokat rágtunk át, beszéltünk ki. Összekovácsolt kis csapat lettünk, és bármi programunk is akad, az a szerdán működő BMK-hoz igazodik...

És hogy miért éppen ma írok erről? Mert ma becsatlakozott egy régi ismerősöm is a 19 hónapos kisfiával hozzánk, és rákérdezett, hogy hogyan is "alakultunk" mi, fórumosok voltunk? És akkor mindannyian olyan meleg mosollyal, egymás szavába vágva meséltük a megismerkedésünket, összefonódásunkat... Sosem beszélek a blogomról, nem szoktam reklámozni, sokáig kicsit az is zavart, ha véletlenül akadtak rá ismerőseimés így lassacskán meg kellett tanulnom úgy leírni őszintén a gondolataimat, hogy mégse maradjak pőrén vacogva... és ma mégis annyira büszke voltam arra, hogy igen, nekem van egy  internetes naplóm, ahol ilyen csodálatos emberekkel ismerkedhettem meg... büszke voltam a Barátaimra...
Pár hónap híján, lassan két éve vésem le életünket, érzéseimet, gondolataimat, vagy éppen tanácsot kérek, ha elcsüggedem és bíztatásra vágyom... és ma újra azt éreztem, hogy jó volt ez az út, amin elindultam, hogy jó emberek vesznek körül, hogy jó ebbe a melegségbe burkolózni és ilyen erős szeretettel körbeölelve élni...

Alakultak itt már barátságok:

...volt közös munka:

...lassacskán szerelem (és akkor azt még nem is sikerült lencsevégre kapni, amikor Matyi a csokis kezét Anita szájába süllyesztette...) :

vannak csakegyképerejéigcsöndes szemlélők:

és álomföldön kergetőzők is (ilyenkor fogyasztottuk el a jólmegérdemelt haboskávénkat...):

Vivat  BMK forevör!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr921054897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.04.09. 08:40:52

De csudaklassz lehet! És légy büszke nagyon a blogodra! Ha tudnád hány embernek adott erőt, csalt mosolyt az arcára! Nekem az első volt.... Azóta vagyok blogos, mióta Rátok találtam. Gyermek(Anyuka) szocializálódásra igen nagy szükség van manapság.... és úgy látom a gyermekek is élvezik nagyon! Csudaédesek mind, kedvencem az együttalvós foto!!!

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.04.09. 11:29:07

de jo lehet:) itt is van ilyen nemzetkozi bmk, a neve mums and tots, es pentekenkent van osszejovetel.sajnos mely baratsagot nehezen lehet kialakitani, mert mire kialakulna,mar bucsuzunk is. na de mindegy:) a blogod szuper, maga a blogolas is, sokat adott mar nekem is.pl. Teged. koszonet erte.erre mondjak jo, hogy vagy:) az egyuttalvos eszmeletlen jo, de nekem a ket pasis a kedvencem, Matyi-Hunor:)

Lyndy2 2009.04.09. 13:50:05

Jaj de szuper is. Az utolsó kép az imádnivaló, ahog yszundiznak, ennyi kis csodás embert. :D

cucka 2009.04.10. 12:29:35

Nagyon aranyosak vagytok, a kedves szavak pedig mindig jól jönnek, sztornózzák a rossz élményeket! ;)

Mazsola01 2009.04.10. 14:05:26

Ezért például tényleg érdemes volt elkezdeni a blogomat írni ;))
süti beállítások módosítása