Tegnap délután újabb mérföldkövekkel gazdagodtunk. A jó időre való tekintettel újabb restanciámat pipáltam ki: visszavittük a könyvtárba a nálam lévő könyveket, de a babakocsi tárolóban egy hirtelen ötlettől vezérelve, nem ültettem be Huncost a verdájába, hanem gyalogosan vágtunk neki a tőlünk pár(száz) méterre lévő létesítménynek. Hunc édesen sikkantgatott, a lámpás kereszteződéseknél, vigyorogva türelmetlenkedett. (persze, nem mondom, hogy a gyomrom nem volt kicsit görcsben és nem koncentráltam minden idegszálammal egy váratlanul jövő kirobbanásra/menekülésre Hunc részéről...)

A könyvtárba érve, ismerősen csattogott végig a sorok között, egészen hátrament a számítógépekhez, mindenkire kedvesen rámosolygott, mindenkihez volt valami odanyögnivalója. A könyvtárosnénink egy Babaolvasó jeggyel jutalmazta aktív jelenlétét,  valamint egy ingyenes tagsággal, mely Hunor 3 éves koráig érvényes. (itthon utánaolvastam: a babaolvasó egy promóció része, "Összefogás a társadalomért" és minden 2007-ben született baba részt vehet benne.)

Ezután könnyes szemekkel kézenfogtam Elsőszülöttemet és átbandukoltunk a túloldalra, ahol a környék legfinomabb fagyiját fogyasztottuk el, kellően megérdemelten, közben sétálgatva. Hunc tölcsért nyamogott elégedetten, én vanília fagyival zártam a sétát.

És olyan mélyrőljövően büszkén dagadt a mellem, ahogy bandukoltunk kettecskén... összeszokottan, harmóniában. És úgy összeszorult a torkom, ahogy belenéztem a huncut szemeibe, amikor kérdőn felnézett rám, ahogy elnéztem az apró, mellettem haladó lépteit... felnőttél, fiam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr911116538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.05.12. 10:40:00

Én már nagyon várom ezeket a sétákat. És milyen szép is lesz mindez majd hármasban:)Szép címet találtál a bejegyzésnek!

Eriberi33 2009.05.12. 11:03:17

...és milyen nagynak fogod majd látni decemberben... ;)
Olyan idillikus lehetett ez a séta-fagyi! :)

Szöszi-Andi 2009.05.12. 13:21:32

Oh, ezek annyira jók :)
A játszótérre már mi is babakocsi nélkül indulunk, és mennyivel szuperebb :D

Lillencs 2009.05.12. 14:00:57

Most nem azé' Cucka de illik engem itten a déli esőben megbőgetni??? Na jó illik, úgy látlak magam előtt benneteket, ahogy bandukoltok.....

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.05.12. 16:06:27

Milyen ügyesek vagytok! Én még csak "betörni" próbálom a gyereket, hogy a kezem megfogása nélkül akár hol nem rohangálunk. No, a személyi szabadság korlátozása nálunk nagy port kavar fel :D. És a számítógép! Miért annyira érdekes dolog?! Persze az érdeklődés csak a kikapcsolásáig a legaktívabb - legalábbis nálunk :). Jól csinálod, hogy kocsi nélkül viszed, mert így ő is hozzászokik, hogy anya mellől nem szabad elmenni, és könnyebb lesz a pocakoddal együtt manőverezni őt :)!

vorosbegy71 2009.05.12. 19:29:51

ma eddig még csak bánatomban bőgtem, de egész nap...
végre most itt Nálad sikerült örömkönnyeket alkotnom, köszönöm...olyan szépen leírtad :)))))

LiliBogar 2009.05.12. 21:10:05

:)
Én vissza sem merem már vinni a nálam előkerült könyveket :$ ... sok sok éve már :P
Puszi

cucka 2009.05.12. 21:23:36

@LiliBogar: én is állandóan pénzbüntit fizetek... :$ a Zuram szerint a mellettünk működő könyvtár az én tartozásaimból tartja fent magát. :DDD Jófej könytárosnénink van, általában automatice hosszabbítja a lejárni szándékozó könyveimet... :$ na, ez az überciki... :$
@vorosbegy71: Drága Vbegy, kitartás! :) Örülök, hogy benéztél. :)
@Bongianyu: ma azért már nem volt annyira dolce vita a dolog, Huncosban is előtérbe került a szabad akarat! :)))
@Lillencs: az a baj, hogy én is magunkat és ettől napjában többször is újragombócosodik a torkom... :S
@Szöszi-Andi: sokkal könnyebb így az élet. :)
@Eriberi33: ne is mond, annyira nagyfiú már... valamelyik nap végigpörgette az újszülött fotóit... hihetetlen mekkorát nőtt. :S
@matusi: várom a beszámolóidat a Ti hasonszőrű sétáitokról. Szívetmelengető dolgok ezek. :)

snow(flake) 2009.05.13. 08:21:43

áááá még a könnyem is kicsordult. :))
süti beállítások módosítása