cucka 2009.08.05. 14:43

Helyzetjelentés

Ténymegállapításként: megjött a hidegfront. HuncApu kolléga feleségénél elképzelhetően otthonszületett babát hoz, nekem fejgörcsöt, kismamahormonokkal teletűzdelt hisztit és hajnal óta tartó Minkatáncot a pocakban. Nem tudom, mit szeretne hírül adni a morzézásával, de a pocakom bekeményedéssel válaszolt. Hunor nemérti, most ő a jógyerek, aki bújik-vígasztal, puszilgat, törölgeti a könnyeimet, amik már nem is dühömből-hisztimből fakadnak, hanem meglágyulok ekkora gondoskodás láttán és elszégyellem magam, hogy mért nem tudom összekaparni végre testem-lelkem. Mélységesen fáradtnak  és nyűgösnek érzem magam, ugyanakkor ki tudnék szaladni a világból, annyi mindent szeretnék mostazonnal megcsinálni, a saját magam elviselése is komoly gondot okoz önmagam számára. Természeti tanulmányt nem folytattam, de sanda pillantásaikból ítélve, így lehet ezzel a közvetlen környezetem is.

Huncos amúgy pelenkátlanul nyargalász lakásszerte, már nincsenek akadályok, pólót, kisnacit leszaggatva tépi le magáról a pelust, a lábaközött kapcsolódó bádik sem tartják vissza a kendőzetlen meztelenkedéstől.

Naponta többször rákéredzkedik a trónusra, nyögdös-vigyorog-leszáll, mindenestre jó alibi a véletlenül rajta maradt pelenkától való megszabaduláshoz. Ma,  majomkodása csúcsán elkérte a bent lévő újságok egyikét is.

Aztán meg beköszöntett a kedvenc terhességi tünetem, amiről azt gondoltam, Minka esetében nem fog elkísérni, sőt még előjönni sem, hiszen Hunorral ilyentájt már rég a nyelvem hegyén a savmegkötővel tértem esti nyugovóra. Tegnap a patikában vételeztem egy homeós bogyót, egyelőre nem kell bevetnem a nehéztüzérséget, úgy tűnik, segít.

Ma durcás kismalac vagyok... és pogácsát fogok sütni ismét, szívvel-lélekkel, mer az úgy finom. És mer elfogyott. Uff!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr561290580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.08.05. 15:21:40

szia dulifuli:) aki ilyen vicces bejegyzést ír, nem lehet olyan rosszul:))
H is utálja a pelenkát, én mostanában nem is tudom, hogy a kutja, vagy a gyerek után takarítok több tócsát:)))
Hunc jól halad sztem a szobatisztaság felé...sok gyerek még fél szűkítővel is felülni akár...
gyomorégés:engem is végigkísért. csak a kóla segített néha. vicces, pedig az savas elvileg...
nekem is sütsz majd ilyen pogit?:)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.05. 15:31:06

Pogira én is benevezek:) És óhhh mintha csak az én lelkiállapotomról írtál volna. Csekély vigasz:) A savasodás nálam is beköszöntött megint, én a paprikáskrumplira fogtam... ezek szerint a hidegfronttal jött:(((

Baybee 2009.08.05. 18:40:38

És a mai pogiról kép? ;O)

(holnap meg asszem csak felcsengetek, és a postaládába tuszkolom a cucckokat, me' megversz. :O))

cucka 2009.08.05. 21:34:13

@hugomum: esküszöm kipróbálom a kólát holnap. :DDD
Sütnék én neked bármilyen pogit, csak lennél itt! :(((
@PBea: én meg a szörpökre fogtam a gyomorsavat, aztán ma egyáltalán nem ittam és mégis volt! ;)
@Baybee: mai pogi lapos lett és csúnya, de továbbra is finom! :) (nemtom mér nem nőtt ma fel, pontosan ugyanúgy csináltam, mint két napja. :S)

Eriberi33 2009.08.05. 21:39:15

Dulifuli... Ez jó! :)

Élesztőt nem hagytad ki a morgások közben? ;)

Hunor eszméletlenül cuki a wc-n ülve (is)! :)

Remélem már jobb a kedved!!!

cucka 2009.08.05. 21:57:50

@Eriberi33: nem, nem hagytam ki, de mondjuk lehetett volna figyelmeztető jel, hogy nem volt hajlandó a cukros-tejes-élesztős kombó felfutni! :DDD
A kedvem töretlen, de tényleg dulifuli vagyok! :)))szegény jó uram isszaja a levét a hangulatingadozásaimnak! :)))

Ingrid 2009.08.05. 22:41:08

És Hunor termel is a trónusba, vagy csak bohóckodik azon a vagány kis szűkítőn??? :)

masika 2009.08.06. 16:03:37

Jobbulást neked és a hormonjaidnak:-)
Hunor csúcs azon a trónuson:-)
süti beállítások módosítása