Az utóbbi hetekben spontán és dalolva beállt egyfajta rend az életünkbe. (mindezt persze, én csak akkor vettem észre, mikorra már rutinná vált... ebből is látszik, mennyi közöm volt a beállításához...).

Reggel fél 8-8 között ébred a Huncmackó, megreggelizi a jóreggelt rudiját férfias csöndben a zapjával, majd pár perc múlva elfoglalja a fejem melletti kispárnát és gyöngéden az ébredés útjára bír. (gügyög, nyomkod, suttog, ütöget, nyálaz, odabújik, autópályának használva tologatja rajtam bürrögve a kisautóit...). Ekkor én is kikászálódom, kávé, pár perces rajzfilmnézés, majd Hunc 9-kor megreggelizik, rövidke macivárás (és általában sikeres érkezés) után hősünk hozza a cipőjét (mér asszociálok én folyton a  pórázra???), indul a buli. Lemegyünk motorral és babakocsival. Mer ha elfárad vagy úri kedve úgy kívánja bevágódik a kocsiba. Ekkor kiskör-nagykör a ház körül, egyik vagy másik játszótér meglátogatása és rövidke (zaklatott) ebédfőzéshez kiegészítő-vásárlás a környező boltokban. Mókásak ám ezek a bevásárlások, Miszter H-nak ugyanis fölöttébb tetszenek a végtelen dobozok és tégelyek az embertelenül hosszú polcokon. Még szerencse, hogy a környék már ismeri őt, és innen-onnan kivigyorog magának pár dolgot, boltfüggően, a pékségben pogácsát, az illatszeresben gyűjthető matricát, apróbb  játékokat, a patikában ajándék kencéket... őkelme vidáman pakolászgat, és hol motorral, hol gyalogosan cikázik a sorok között, én mindeközben igyekszem helyreállítani a háziörvényem okozta károkat és bepakolni a kosárba a valóban szükséges dolgokat. Az utóbbi napokban azonban ez mégsem sikerült tökéletesre: ezeddig általában a kasszánál, de legkésőbb a sípoló bejárati ajtónál kiderült a Huncbevásárló turpisság, tegnapelőtt azonban már csak itthon vettem észre, hogy gazdagabbak lettünk egy balatonszelettel, tegnap pedig igazán halmozott a fiatalember: vett fülpiszkálót meg eperízű rágógumit és egy kiflit is berejtett a babakocsi aljába. (egy másfél literes kulacsot azért sikerült még a kassza előtt kiszúrnom!)

Körünk végeztével hazajövünk, ebéd, csöndes pihenővel egybekötött olvasás-játék. Az átlagos alvásidő ilyenkor másfél óra, de előfordulhat kicsit elcsúsztatottabb is, általában akkor, ha mellé heveredem. Ébredés utáni összebújást követően uzsonnázunk, majd újabb cipőhozás, kezdődik a délutáni műszak a téren. Motorversenyzőnk csapatba verődve rójja a köröket kifulladásig, közben figyelve arra, hogy útbaejtsük a pékséget egy kis elemózsiáért (pogácsa) és a cukrászdát egy kis desszertért (roletti vagy fagyitölcsér). Hazajőve vacsora, majd levezetésként fürdés. (előrébbhozta 7 órára). Ha zapjuk délutános, frissen fürösztve ébren megvárja még egy közösen elfogyasztott vacsoráért nomeg egy kis összebújásért.

Végleges kidőlés 9 magasságában várható. (plussz minusz fél óra). És innenstől előttem az élet! …gondolom, nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, engem pontosan annyira lefáraszt egy ilyen nap, mint Huncost és kb még egy órácskát vagyok ébren... éppen addig, amíg elpakolok Huncmester után, megfürdöm és olvasok pár sort vagy oldalt... ahogy sikeredik...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr191352509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi33 2009.09.01. 11:41:52

Látom, nem unatkoztok... :) ezzel azt hiszem magyarázatot kaptam az "eltűnésedre"... :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.09.01. 11:54:43

Matyi a vásárlások során előszeretettel pakol más kosarába mindenféle holmikat, amit épp elér:)Ha esetleg egy ékszerbolt felé jártok, megtennéd, hogy megmondod Hunornak, hogy egy szép köves gyűrűt ha becsúsztatna a zsebébe, akkor hálás lennék:)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.09.01. 12:09:46

hát nem egy elveszett ember ez a fiú. mégc nics kétéves sem, de éhen tuti nem halna:DDD
csak van itt napirend kérem. és még mondja valaki, hogy ezt erőltetni kell, mert a gyerek sose tanulja meg...szerintem inkább az anyukáknak kell megtanulniuk a gyermek maga kialakított napirendjét.én is mindig csak utólag vezsem észre, hogy van nekünk olyan..vagy nincs:)))
jaj ez a pakolás..na erről készül eyg poszt:)))

Matyianyu, ejnye bejnye:))))))))

Bingii 2009.09.01. 13:22:16

Hehe:DDDDD Bírom nagyon a vagány fiadat:)))

Booo-bi 2009.09.01. 17:37:09

Gyönyörű napjaitok vannak, remélem anno majd nekem is így telnek majd :)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.09.01. 19:34:41

Hiába na, Ők diktálnak:) Azta milyen kis garázda a Huncmaci:):)

Kinga85 2009.09.01. 21:39:33

Tényleg kis bolti szarka :DDDDDDDDD Nagyon édes :) Jó kis napirend, jó fárasztó neki is, neked is :)

Balatonrajongó 2009.09.02. 08:44:36

helo, a www.balatoniwiw.hu szemlézte a blogodat (Balaton szóra), így találtam Rád! Ha van kedved a legmodernebb web 2.0 felületen megosztani a Balaton rajongókkal mindazt amit szeretnél, itt regizhetsz:
www.balatoniwiw.hu/main/authorization/signUp?

Üdv és szép napot!

Karcsi

masika 2009.09.02. 13:00:42

Húúú de ismerős. Nekem is árgus szemekkel kell figyelnem, ha közértben vagyunk, Lili képes mindent a kosárba pakolni, rosszabb esetben a zsebébe!
Boldog hófordulót!

Pankababa 2009.09.02. 13:25:11

hi-hi.-)
mi legutóbb majdnem egy intim betétet "loptunk" a dm-ből....annyira égtem..a kasszánál vettem észre, mikor pakoltam el a többi cuccot:-)
Bár nálunk mostanában a főattrakció a bolt közepére pisilés....na ne tudd meg.-)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.09.03. 08:17:44

Zajlik az élet szépen! :) :) :) Ráadásul soha nem tudhatod, hogy mit rejt a következő nap bevásárlásilag! :)))))))) hja kérem, élni tudni kell! :DDDD

Pankababa: bolt közepére pisilés, szerintem ez überelhetetlen! :D
süti beállítások módosítása