cucka 2010.02.01. 15:30

Színeink

Szombaton, amíg a normális emberek felszusszannak, vagy kikapcsolódnak egy kellemes helyen, mi fúrtunk-faragtunk, de nem ám egyszerűen, hanem hajnalhasadástól éjfélig. Látványos a haladás a házban és ha így folytatjuk az ősz hajszálaink megjelenése és agytekervényeink kisimulása is látványos lesz.

Persze, ismét teljes stábbal dolgoztunk, a szokásos felállásban: Minka javarészt nézgelődött-szendergett, Hunor teljes terjedelmével élt, pakolt, magyarázott, Zuram aktívan segédkezett a nálunk vendégeskedő házitündérünknek, én meg sápítozva takarítgattam utánuk. Közben megspékeltük az egészet a lehulló 40 centis hav eltakarításával. (az értelmes vita azóta is tart, hogy építhető állagú volt-e a lehullott hó, vagy sem?!) 

3 kávé és túlsok munkásóra elteltével, Huncosom (este 10 óra magasságában) rajzolgatni kezdett a színes és lemosható (!!!) filceivel. Kérésre bármit lerajzolt, Kokó cicát, Nati cicát, Nyányit, Tátyit és brübrüát is. Leginkább az impresszionizmus jeleit véltük felfedezni műveiben.

Aztán egyszercsak megkérdeztem Elsőszülöttemet, hogy milyen színű vagyok? Vigyorogva hozta a lila színű filcet. Kedvet kaptunk, továbbkérdeztük: Tátyi narancsárgát, Minka  (akit következetesen Tááá-nak szólít; de a tányér is, táá a fény, lámpa is, a hangsúly más kicsit), sárgát, saját magának pedig piros színűt választott. Kutakodom az értelmén, de hiszem, hogy ő ilyennek lát minket. Vagy valamit körülöttünk.

Ma délelőtt hosszas egyeztetés és beszélgetés után átmms-eztem a Minka kiütéseit a gyerekorvosnak, (vivát 21. század), szerinte is tejkiütéses a Ded, ha nagyon aggaszt és nem javul, hét vége felé rápillant.

Remélem, nemsokára tényleg levedlük (vagy levedeljük vagy az már más? hogy kell ezt ragozni, vajh?!) nervózus mivoltunkat, és föllélegzünk, mert az összes létező gyereknevelési elvünkön gázolunk újabban át, jópár sáros, 42-es katonabakanccsal...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr881720152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.02.01. 15:59:26

Kicsi, kitartás!!!

Huncos ezen a fényképen olyan nagyfiús már...
anno Gerg is lilának látott engem. hmhm.

az elvek azért jók, mert át lehet gázolni rajtuk. többek között...

puszikk

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2010.02.01. 16:24:57

Szerintem hős vagy.Én még gyerek nélkül is alig bírtam a költözést-építkezést.Te meg kettő törppel!???El sem tudom képzelni hogyan???

Dius_78 2010.02.01. 17:13:51

Csupa jó színt lát. És örülj, hogy valahogy elárulja, milyen.. az én kisfiam mindig közölte, hogy látja a "koronámat", meg is mutatta, mekkora (ellenőrizte a reikis barátnőm, és tényleg akkora volt), de a színét soha nem volt hajlandó megmondani. :)
Az elvek arra jók, hogy legyen mit átgázolni időre-időre, és aztán újabb elveket találni. :)
Az, hogy így végigcsinálod a költözést, meg mindent, ami egy házvásárlással jár, minden elismerést megérdemel. Én minimum sikítófrászt kapnék most egy ilyentől.
Szóval, le a kalappal. :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.02.01. 19:49:00

Kitartást, ügyesek vagytok, Huncos pedig imádnivaló:)
Az elveket pedig hagyd a fenébe, én költözés, lakásfelújítás nélkül is naponta rúgom fel az elveimet.
Ölellek Benneteket!

Eriberi33 2010.02.01. 21:23:15

Levedlődjük? :D (aláhúzta pirossal... :S)

Majd tegyél később újabb próbát, hogy akkor is ezeket a színeket választja-e! Tök érdekes... Épp most került elő a blogomban, hogy a gyerekek látják az aurát (is...).

Kendemami 2010.02.01. 22:35:24

Lila? Én türkizkék vagyok :) De pirosról úgy tudtam az a düh színe. Egyébként a színek a hangulattal változnak azt hiszem.
A zelvek azé jók, mer gyakorlatba rá lehet jönni, hogy állatira nem műkszenek... Legalábbis egy részük. De nem is baj, ha nincs annyi szabály, elég frusztráló lehet tényleg ennyi korlát közt nekik. Néha magamon látom, hogy kár erőltetni, mert a sok tiltás csak dacot szül. Inkább titkon őszülök néha és hagyom a gyermeket gyermeknek lenni. Máskot meg lekiabálom a haját. Éljenek a kismamahormonok...

cucka 2010.02.02. 08:34:40

Talán kicsit félreérthetően fogalmaztam: most nem az olyan jellegű elveket emlegettem, mint pl. "nem tévézik a gyerek" vagy a "lefekszik 8-kor" típusúakat, hanem az igazán fontosakat. Nem veszekszünk a gyerek előtt, nem kérdőjelezzük meg a másik fél gyerekneveléssel kapcsolatos döntéseit... nem kiabálunk és nem veszítjük el a türelmünket, szinte ok nélkül...
Amúgy nem szoktuk korlátozni Huncost, bár néha talán ráférne! ;) :P
Dius: tudnál segíteni abban, hogy hol találok viszonylag normális értékelést az auraszínekről vagy erről a témáról?
Micc: Gergő engem is lilának látott anno. ;)
És nem vagyok hős... most hajtani kell, csinálni, nem kiborulni... aztán, ha nyugi van, már lehet gátlástalanul nyafogva hisztériázni... ;)

cucka 2010.02.02. 08:37:54

@Marcipán&Frutti: KÖSZI!!!! puszik érte! :)

Dius_78 2010.02.02. 13:43:36

www.termeszetgyogyaszat.info.hu/aurafoto/araszin.html
Itt is nézelődhetsz, de nagyjából mindenhol ugyanazt olvashatod a témáról. Hunc pedig remélhetőleg még sokáig fogja látni.
Mi nem fejlesztettük Rolinál (ő is sokáig látta), és mostanra (5 éves) eltűnt. Remélem még majd elő tudjuk hozni. A szellemvilágot viszont továbbra is érzékeli, félelmetes beszólásai vannak, de majd egyszer írok erről a saját blogomban. :)
süti beállítások módosítása