cucka 2010.02.25. 17:34

Kicsit nosztalgiázva

Ezt hallgatva vajh miért is kezd el bizseregni minden porcikám egy kiadós éjszakai mulatságért?!

... ma ezzel és ehhez hasonlókkal buzdítottam magam munkára... az eredmény borítékolható... exkuzációkból jelesre vizsgáztam!

3 komment

Címkék: videó

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr61790107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.02.25. 18:07:58

ne is mondd!!!! nagyon kéne már nekem is:))))

cucka 2010.02.25. 18:11:01

@PBea: nyáron összehozzuk! ;)

Kendemami 2010.03.07. 22:00:51

Komolyan borzongok... Meghallgattam nálad a számot, majd éltem tovább az életet. Aztán meghallottam egy állati jó számot a masszőrömnél. Megszereztem, és hallgatom. Naponta 20x, egymás után 5-6x. Ezt a számot... ÉS kell még, meg még, meg még ...
süti beállítások módosítása