Hunor előszeretettel alszik el extrém helyeken, ám az utóbbi időkben egészen konszolidáltan, ágyban, kanapén tette, így ma konkrétan röhögőgörcsöt kaptam, amikor szólt a Dédi, hogy ezt látnom kell. És tényleg. Nomeg dokumentálnom:

És igencsak el vagyok maradva a Szépleány fejlődésének lejegyzésével. Míg ezelőtt két évvel örömtáncokat lejtettem, hogy Hunorvezér a negyedik hófordulójára megörvendeztetett egy hasról hátrával, most teljesen természetesnek vettem, hogy kicsilányom alig két hónaposan hasról hátra, alig háromhónaposan meg hátról hasra forgolódik.

Valamelyik este megörökítettem a konvencionális hasról hátrát, íme: 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr801880607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2010.03.30. 13:56:38

Ez nagyon tuti!!!Bár mostanában Zita is megörvendeztetett pár ilyen elalvással,azért Hunor viszi a pálmát! Minkalányzó pedig nagggggyon ügyes.No meg szép,de ezt már mondtam:)))

Kinga85 2010.03.31. 08:51:32

Annyira édes Hunc, hihetetlen, hogy a leglehetetlenebb helyeken is így elbír aludni :) Alvós képeiteket egyébként is imádom :) Nagyon ügyes és nagyon szép Minka!
süti beállítások módosítása