A napon száradó ruhák illata, a kertvégitől karnyújtásnyira Duna, a kölyökkutyák játéka, a csilingelő gyereknevetés, a békés parton nagyokat kortyoló Buncilány, az örömkönnyek, a napégette pír az arcunkon, a hazaértem nyugalma, a természet háborítatlan harmóniája, a saját termesztésű újhagyma selymessége, a tökéletes összhang, a mindigvágyott harmónia, a befordulás fontossága, a boldogság tapinthatósága.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr811954355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2010.04.27. 10:07:43

Jó volt olvasni örömteli soraid és a hozzá tartozó felvétel pedig megkoronázta ezt a harmóniát.
Teljesen meghatódtam.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2010.04.27. 13:54:08

Így kerek a világ.... Jó Rátok nézni :)
Köszönöm ezt a bejegyzést!

Dius_78 2010.04.27. 22:57:21

Árad rólatok a nyugalom, és a boldogság. :) És ezt olyan jó látni. :)
Gyönyörű helyen laktok. :) Elnézve a képeket elücsörögnék ott én is. :)

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2010.04.28. 12:32:59

Én is szeetnék már így hazatalálni...gyönyörű...

Tinkaminka 2010.04.28. 16:42:37

Azt hiszem, tudom hol laktok! Csodás hely az!

ilgya1 2010.04.28. 21:36:47

GyönyörŰŰŰŰŰŰ!!
És ti is!!!!!!!

cucka 2010.04.29. 08:26:24

@Tinkaminka: :)))) , tényleg csodás. :)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2010.04.29. 22:56:50

Tudod Cucka, nem lenne nekem állandó mehetnékem mindenfelé, ha olyan meseszép helyen laknánk mint Ti:) Bárcsak már mondhatnám, hogy mi is gyökeretvertek lettünk, de sajna addig még van 2-3 évünk... Pedig napról napra egyre jobban vágyom rá, és egyre nehezebben bírom a négy falat:( Kertesházban nőttem fel, asszem ez megmagyarázza az előzőeket:) Úgyhogy én most csak csendben irigykedek itten a fotókat nézegetve:) Szépek vagytok!!

cucka 2010.04.30. 08:42:34

@Csilli81: nekem is csak addig volt, amíg ide nem költöztünk, és valószínűleg hasonló okok miatt, mint Neked. Kisvárosban, kertes házban nőttem fel, éveken át panelben éltem egy nyüzsgő nagyvárosban, jó volt, de nekem elég is. :) Nem vagytok lekésve semmiről, és drukkolok, hogy ti is megtaláljátok a saját magatok álomházát. :)

erikaIII 2010.05.02. 19:19:34

Szia/sztok/!

Sokszor benézek, Minkalánnyal való várandósságod utolsó hetei óta, valahonnan idekeveredtem és itt is ragadtam szimpátiából. :) Ráadásul a jóurad meg kiköpött mása a mi háziorvosunknak! De nem is ezért írok, hanem hogy mennyire megértem ezt a kis diavetítést! Tegnap volt szerencsénk a Börzsönyben-Ipolyságban járni, visszafelé meg naplementét nézni a Duna partján, ha jól emlékszem, Verőcén. Annyira szép volt, hogy kicsit el is vágyodom mostmár egy kicsivel dombosabb vidék felé. Nekünk van egy Tiszafolyónk és ennyi. Az is tud szép lenni mondjuk, de mégis más. Csak ennyit akartam, írj sokat, annyira jókat derülök/szipogok, ha úgy adódik! :)

Erika /megapeti a blogspoton :) /
süti beállítások módosítása