és igen, ma volt az az első nap, amikor egyik gyerekem sem volt egy szemhunyásnyit sem hajlandó egész nap aludni. Azaz de: este 6-kor Hunor ásítozott, Minka dörzsölgette pillogóit, én *kemény-anya* összecsomagoltam őket és jóóól meghajtottam a játszótéren a kicsiket.

És csakis ennek tükrében fordulhatott az elő, hogy ma este 7 óra 48 perckor már mindenki alszik, és én végre kimenő estés lettem, nincs nyüsszögés-hiszti, éhes vagyok, szomjas vagyok. Kemény nap van mögöttünk, de ha ez az ára, komolyan elgondolkodom az alvásmentesség bevezetésén.

És van még érdekesség a tarsolyomban mára: ez itten egy úgynevezett Minka-virág, ami első ránézésre megtévesztően hasonlít a közönséges Pistikére, ám mégsem az. Legalábbis az atomerőmű melegágyának piacán így hívják.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr222161981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dius_78 2010.07.19. 22:33:19

Majdnem olyan szép ez a virág, mint akiről a nevét kapta. :) De csak majdnem. :)
Az előző bejegyzéseden is majdnem könnyekig hatódtam, Hunor első bevásárlása annyira édes lehetett..
Amúgy én az ilyen nyugis esték miatt szoktattam le a csemetéimet a napközbeni alvásról, igaz, úgy kb. kétéves volt mindenki, mikor már jobb volt így.

masika 2010.07.22. 08:40:23

Jó taktika, nekem szerencsére Lili nagyon jó alvó a mai napig!
süti beállítások módosítása