Mehettünk volna kirándulni is akár. Vagy tevékenykedhettünk volna a ház körül. Vagy papucs orrán pamutbojt. Ám mégis a csöndes benti foglalkozás mellett döntöttünk, főként, hogy 1. föl kellett számolni a kertben még fellelhető babot, karalábét, körtét, zellert; 2. már a reggeli kisbevásárlás alkalmával  eldöntöttem, ma nem mászkáló-napos hangulatban leledzek, sokkal inkább láblógatós pihenősbe. (halljátok, vasalnivalók?)

Először segített a kisszakács babot aprítani, sárgarépát-karalábét rágcsálni (és értelmesen mosolyogni...) :

Aztán elővettük a még sosem próbált vízfestéket, kicsit nosztalgiázva beszereztünk egy trendi retró viaszosvászon terítőt (Hunor választotta a mellettünk-működőből, szó, mi szó elég extrém darab a szeccesszióra emlékeztető gyümölcs-áradatával). Hunor hihetetlenül kiváncsi volt a festékre, befogadó volt, kivételesen türelmes és érdeklődő, így 4 lapnyit telerajzolt magaválasztott mintákkal és színekkel. Ezt se gondoltam volna pár héttel ezelőtt! És még egy félórányit gyurmázott is. (azt csak zárójelben említem meg, hogy aztán fél órán keresztül tüntettem el a gyerekszoba egész területéről a mm-esre tépkedett gyurmamorzsákat...).

És ím az alkotásai, a bal alsót faként nevezte meg a többire halandzsanyelvet használt. Ami elsőre szembetűnő, az a balra-húzás, a bal felé dőlés minden rajzon. A készítési sorrend pedig bal fölső, jobb fölső, bal alsó, jobb alsó.

Update: azt mondta a zuram, hogy neki a balfölső kép fekete foltjaira kutyát mondott a kölök.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr622339839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi33 2010.10.02. 19:43:06

Istenem, milyen nagyfiú... Pedig alig több, mint egy hónapja láttam... És olyan sokat nőtt azóta! :-O

Nagyon szépeket festett! (Lilu általában a festéket festi... :S)

Mi van a pólójára írva??? :) Eredeti magyar ... ?? :))))

cucka 2010.10.02. 20:21:27

@Eriberi33: ugye, hogy most megint nagyot nőtt? sztem az ovikezdés is mintha "növesztett" volna rajta.
Én is meglepődtem a festményein, konkrétan a 3. színeiben-mintázatában nekem nagyon tetszik. Meg ugye ez az első éles vízfestékezése, ezért is lepődtem meg, hogy mennyire érti, élvezi.
A pólója pedig Eredeti Magyar Betyár feliratú. ;) :))))))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.10.03. 07:22:23

Nálunk is menő most a festék:)
Matyi is milliméteres darabokra szaggatja a gyurmát... azt hittem csak ő ilyen a világon. Ezek szerint van egy társa gyurmaszaggatásban:)

bekus · mindennapjaink 2010.10.03. 20:56:21

Szia Cucka!
Azt elfelejtettem mondani ma is, hogy már milliószor próbáltam kommentelni hozzád, de valahogy nem sikerült sosem. Hátha most......

cucka 2010.10.04. 11:30:13

@bekus: jajjdejó! :)))) örülök nagyon Neked! :)

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2010.10.04. 11:33:02

:))
A póló állati:)
Hunor pedig ügyes kis művész:)

Nálunk is nagy kedvenc a festés, vízfestékkel, ujjfestékkel, temperával, akármivel. Lóci nagyon szeret az ujjával maszatolni, valamelyik nap pedig az egész tenyerükkel kenték a festéket egy nagyméretű csomagolópapíron.

cucka 2010.10.04. 12:06:52

@Csöppke: lehet, hogy kipróbálom, a szombati sikeren felbuzdulva, határozottan élvezte, pedig eddig egy percnél tovább semmilyen asztal melletti elfoglaltság nem tudta lekötni. Nálatok bőven találok mindenféle festészeti játékossági ötleteket. :)
süti beállítások módosítása