cucka 2010.10.07. 13:43

Pro és kontra

Most már a kismorgó leányka is IT szakember lett, olyan pillanatok alatt kapcsolja ki- illetve be az asztali számítógépünket, hogy még sikkantani sincs időm.

Node: valami égi tehetséggel sikerült úgy megbuherálnia ma délelőtt a zsinórokat, hogy gyakorlatilag gyerekzárolta az internetet: a postaládámon és pár blogon kívül, semmilyen oldalt nem lehet semmiképpen sem elővarázsolni. Beleértve az üzenetküldő szolgáltatásokat is. Pedig próbálkoztam már többszörös újraindítással, idegrohammal, fenyegetőzéssel és zsarolással, ki-be dugdosással, szolgáltatóval onlájn, higgadtan és kevésbé, órákra kikapcsolódással. Semmi.

Viszont: kivasaltam, ebédet főztem és kitakarítottam a fürdőszoba-szekrényeinket.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr272353090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2010.10.08. 14:27:50

Múlt héten két napig voltunk így "nettelenül", néhány honlap azonnali kattintásra bejött, néhány egyáltalán nem, de én pl a leveleimet sem tudtam nézni és Téged sem tudtalak olvasni, bár az oldal bejött, de bötü egy szál sem.
Közben nagyokat haladtam a házimunkával én is:-)
UPC netünk van, informatikus ismerőseim szerint egyértelműen szolgáltató hiba, ők tagadták, egyszercsak jó lett. Próbáld meg a modemet áramtalanítani, kérd meg Minkát hogy segítsen;

popianyus 2010.10.08. 17:55:46

Ugye, ugye, minden történik VALAMIÉRT. :-))))) Vasalás: pipa, fürdőszobaszekrény ragyok. :-))

Nani 2010.10.10. 13:00:31

Ahaaaaaaaaaaa, akkor legközelebb ha elmegy a netem nekiesek a fürdőszobának. :)
süti beállítások módosítása