Csak, mert már rég volt róluk fotó, így ücsörögnek a konyhapulton (és felváltva piszkálják egymást), amíg készül az ebéd:

(és a "bádit dobjuk fel egy laza nyáriruhával" kombinációt pöttömpanna maga találta ki, hozta-kérte-ráadtam-örült-elégedettkedett-így én is)

Egy reggeli 14+2-es, és azért emelném ki, hogy reggeli, mert délutánra, rejtélyes okokból kifolyólag (gravitáció?) majdhogynem a duplájára ereszkedik-puffad:

És tegnap lett volna az újabb dokker-látogatás, de zsinórban, egymást követő (két) keddenként szülésre viharzott el a magánrendelése közepiből, így jövő hét kedd a következő megcélzott dátum.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr632784203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2011.03.30. 09:25:10

Alakul az a pocak :)
Szerintem kislányotok lesz :)) Ez nem függ össze a pocakkal, csak megérzés:)

motymoty 2011.03.30. 10:45:10

Édesek. Nem találgatok, hogy milyen nemű lesz Mucc, de bizonyára aranyos lesz és huncut. :)

Julcsi84 2011.03.30. 14:07:57

Édesek Minkusék és szépséges a Pocid!!!
Puszim!

Kinga85 2011.03.30. 14:32:39

Édesek, és mennyire hasonlítanak egymásra :) Csodaszépek! (csalóka a kép, vagy tényleg ennyire vöröses a hajuk?) Csini a pocak :)

cucka 2011.03.30. 15:00:39

@Csöppke: alakul, azt nem gondoltam volna, hogy ennyire gyorsan. :)))
@motymoty: :) erre garancia a két első. ;)
@Julcsi84: köszönjük szépen. ők is meg a pocakom is. :)
@Kinga85: vannak fotók, amiken már lassan nekem is el kell gondolkodnom, hogy melyikükről is készült. (kicsit csalóka a kép, Huncos abszolút tejfelesedik már most a nap hatására, Micusban van ugyan egy enyhe vörhenyes beütés -barnább a haja-, de a képen inkább a fejük fölötti izzó kavar be. )

motymoty 2011.03.30. 15:03:18

@cucka: Jó hát nem voltam se bátor se bevállalós, be kell látnom. De legalább próbálkoztam. :)

cucka 2011.03.30. 15:08:12

@motymoty: ó, én most az aranyosra meg a huncutra referáltam, nem a nemire, teeee. :)

motymoty 2011.03.30. 15:12:58

@cucka: én meg az egészre egyben. Nem megyek el jósnőnek, na. :D

Eriberi33 2011.03.30. 19:10:52

a második képen olyan nagyon hasonlítanak egymásra! :) tök egyforma a profiljuk... egyformán gyönyörűek! ;)

És szééééééép a pocakod!!!! :)
süti beállítások módosítása