cucka 2007.10.09. 09:00

Színház

Amiről nem meséltem a nagy összevisszaságban, hogy újra hódolhatunk szenvedélyünknek (vagy inkább szenvedélyemnek? ;) ): megkezdődött az új színházi évad! Múlthét csütörtökön jártunk is a Radnóti Színházban, A kripli című darabot néztük meg, Gothár Péter rendezésében. A színészek csodálatos alakítást nyújtottak, a darab is elfogadható volt, a színház légkondicionálása viszont csapnivaló és ez elég sokat rontott az élvezhetőségen. A  második felvonás alatt úgy viselkedtem, mint egy moziban: bevittem magammal egy üveg ásványvizet, annyira nem volt bent levegő. Volt még egy kismami sorstársam, ő a  második felvonás alatt diszkréten távozott, miután hosszú perceken át legyezgette magát a  műsorújsággal.  (ezt onnan tudom, mert 3 székkel arébb ült, mint mi! ;) )
Bevállalós vagyok, november 6.-ára is vettünk jegyet az Örkény Színházban, az "Azt meséld el, Pista!" című darabra, erről a múlt évadban sajnos lemaradtunk és így igyekszem bepótolni, mert aztán Hunc érkezésével, nem tudom meddig nem fogunk eljutni színházba (sem). :))) Későbbi időpontra viszont már nem merek tervezni! :)))
Elemet kellene cserélnünk a mérlegünkbe, de még nem vettem újat, így most azt sem tudom pontosan hány kiló is vagyok?! ...azzal nyugtatom magam, hogy csak nem lehetek olyan sok! ;)
Nagyon jó lenne, ha valamilyen csoda folytán mégiscsak előkerülne a  kismamakönyvem, mert:
1. így is leányanyának és elhanyagolt kismamának nézett a hatalmas tapasztalatokkal rendelkező 20 év körüli madonna arcú Dokk Klubos buliba illő védőnőm...nem szeretnék ezek után újabb kiskönyv után puncsolni nála :(
2. utánanéztem, miként szerezhetek másolatot a  kiskönyvről:
•fel kell keresnem a védőnőmet, ahol töredelmesen bevallanom hanyagságomat és érdektelenségemet a születendő első kisbabám irányába és kérnem kell egy újabb kiskönyvet
•a vizsgálatokat végző intézménytől minden leletemről másolatot kell kérnem (szerencsére egy részük megvan!), ezeket újból bevezettetnem rosszalló-pillantású védőnőmmel
•Fruzsit is megkérem újra írja be a vizsgálataim  eredményeit az új kiskönyvembe
•fogdoki újbóli felkeresése és pecsétjének elkunyerálása, mely igazolja, hogy rendszeresen járok hozzá
•háziorvos újbóli felkeresése, melyben igazolja, hogy nem látja akadályát a  terhességemnek  így a 32. héten (höhö!)
•az új kismamakönyv széfbe zárása és csak szülés esetén felbontandó! felírattal ellátása (ez már Fruzsi ötlete volt! ) :)))
...az a  baj, hogy lényegesen csökken a kupi-mennyiség a  lakásban és egyre kevesebb reális esélyt látok a  kiskönyv előkerülésére... asszem, lesz egy köröm... amúgy a  kismamakönyvem a tavalyi adóbevallásommal együtt lépett le... szerintem egymásba szerettek és megszöktek! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr10190354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2007.10.09. 14:28:25

Jaj de jót mosolyogtam én most... :) azért csak meglehet az valahol... Elég zűrös lenne beszerezni a pótlást:)))
A színházért meg irigyellek... Én is olyan rég voltam már valami jó darabon:)))

süti beállítások módosítása