"Én sem volnék, ha nem volnál,
ha te hozzám nem hajolnál,
te sem volnál, ha nem volnék,
ha én hozzád nem hajolnék.
 
Osztódom én, osztódol te.
Só vagy az én kenyeremben,
mosoly vagy a bajuszomon,
könny vagyok a két szemedben.
 
Köt a véred, köt a vérem:
szeretőm vagy és testvérem.
Köt a vérem, köt a véred:
szeretőd vagyok s testvéred.
 
Szellőm vagy, ki megsimogatsz,
viharom, ki szerteszaggatsz,
szellőd vagyok, ki simogat,
viharod, ki szétszaggatlak.
 
Ha nem volnék, te sem volnál,
én sem volnék, ha nem volnál.
Vagyunk ketten két szép nyárfa,
s búvunk egymás árnyékába."
 
                              (Kányádi Sándor: Két nyárfa)




 

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr40224778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2007.11.11. 09:03:35

Sok szeretettel gratulálok :)
Nagyon szeretem ezt a verset, egy színész akit nagyon szeretek megzenésítette, úgy is olyan szééép :)

Ingrid 2007.11.11. 09:13:26

Gratulálok! Legyetek mindig ilyen boldogok!

Eriberi 2007.11.11. 11:12:51

Nagyon sok boldogságot Nektek! Gratulálok!!

micka 2007.11.11. 12:16:37

:-))))))
soksoksok boldogságot, és soksoksok kiscuccmacccot:-D

cucka 2007.11.11. 21:47:20

Köszönjük...bár nem ez volt a legsikerültebb napunk, de sebaj! :) Legalább szépen hullott a hó és beborította -mégha csak hosszú percekre is!- a tájat!

Csillus 2007.11.12. 07:20:37

Boldog évfordulót kívánunk! Még sokat :)

Dominócsalád

Pöttye 2007.11.12. 10:25:10

De gyönyörű....Nagy gratuláicó!!!!:)
süti beállítások módosítása