cucka 2007.12.12. 19:16

Volt egy álmom...

... azaz ma éjjel sokféle álmom volt, mind kusza és érthetetlen, reggeli közben mégis elmeséltem egy apró részt a sok üldözős-pszichós közül HuncApunak... esküszöm, mindenjellegű hátsószándék nélkül (reggelente még nincsenek hátsószándékaim ;) ) Szóval, azt álmodtam, hogy kaptam egy arcbarnító szoláriumot tőle, és nekem ilyenem még sose volt. Mintegy mellékesen megkérdezte, hogy szeretnék-e egyet, mondtam, persze és tovább kavargattam a  kávémat és rágcsáltam a  zsömlémet és már újra ezerfelé szálltak a  gondolataim. Ma HuncApu ügyintézős napot tartott, intézte a  Hunc megérkezése körüli papírügyeket és próbáltam arra koncentrálni félálmomban, hogy minden meghatalmazást és személyes okmányt odaadjak neki (és hogy mihamarabb elinduljon, hogy picit még visszabújhassak az ágyba :D).

És nem olyan régen hazaállított ezzel:


...merhogy névnapom van... :)))


Imádom mindkét pasimat! :))))))




















A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr58261920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi 2007.12.12. 20:02:04

:) Azt hiszem, reggel nem kicsit könnyítetted meg a dolgát... :D Még egyszer NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT!!

Ingrid 2007.12.12. 20:03:14

Nagyon sok boldog névnapot kívánunk Helénával :)
És minden álmod így teljesüljön!

Kata763 2007.12.12. 20:34:27

Kedves cucka! Nagyon-nagyon boldog névnapot kívánok!!!
Igazán aranyos, figyelmes HuncApu! :) El is hiszem, hogy imádod mind a két pasidat! :))
Puszillak!

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.12.12. 20:49:18

Szia ágytárs ;)
BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNOK!!!
Minden SZÉP álmod így teljesüljön! Nagyon aranyosak a pasijaid!!! Öröm rájuk nézni!
(Még mindig hihetetlen, hogy nem csak egy kórházban, hanem ugyanabban az ágyban - persze egymás után - kaptunk szállást a kórházi napokra.)

cucka 2007.12.12. 21:30:40

Méegyszer mindenkinek nagyon szépen köszönöm! Nekem is ez jutott eszembe, Eriberi! ;)...de azóta istenitenem kell Őt, mert "kitalálta" az álmomat! :DDD
Zsó drága, mesélek jobbat! Egy héttel utánam, azaz most vasárnap egy kedves ismerősöm szintén ugyanabban a körteremben és ugyanabban az ágyban feküdt! :D Valamit tud az a szoba/ágy! :))) Remélem, már jobban vagytok és nyugodtabb a Nikibaba?! Puszik!

Csillus 2007.12.12. 21:41:01

Boldog névnapot kívánunk! :)

A kisfiad gyönyörűűűűűűűű!

És ez az arcbarnító, de klassz ;)

Pocakos Macska 2007.12.12. 22:10:05

Boldog névnapot kívánok :))))) Nagyon rendes a párod :))))

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2007.12.12. 22:18:34

Nagyon sok boldog névnapot!

Bogár · http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar 2007.12.12. 23:35:05

Valóban nagyon édes a KisVitéz!
Nagyon boldog névnapot és kellemes barnulást :)
Igen megható ahogy apja-fia közös életet él .)
Puszi

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.13. 08:26:30

Ja, majdnem elfelejtettem írni..CUCKA NÉVNAP VAN!! :-) Boldog Névnapot!! :-))))))))))
süti beállítások módosítása