cucka 2007.12.17. 19:45

Apró csodáim



Kedves Jézuska!

Idén már megkaptam a  lehető legszebb karácsonyi és mindennemű ajándékomat ebben a kicsi lelkemből lelkedző csomag személyében, de azért olyan jó lenne:



1. végigsétálni a feldíszített Andrássy úton egy hópelyhes estén
2. hóropogást érezni a talpam alatt valahol nagyon messze a város zajától
3. végre egy isteni forró és illatos ülőfürdőt venni
4. ...bár még csak kezdők vagyunk, tudom, és nem érdemeljük meg e nagy kegyet, de: egyvégtében 8 órát aludni!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr71267364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2007.12.17. 20:58:13

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pocakos.freeblog.hu/archives/2007/10/16/3_kivansag/#e2669001
Két hét két napos volt Nóri :P

Ingrid 2007.12.17. 21:07:56

:) Én csak négy órás NYUGODT! alvásért könyörögtem a 6. héten, amikor a dokim a kontrollon megkérdezte, hogy hogy vagyok. És láss csodát, mintha meghalgattatott volna a kérésem :)
Tehát: Nem reményetelen :)

Az Andrássyt én is imádom ilyentájt. És amúgy is...
Mikor menjünk? :)

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2007.12.17. 22:24:44

Drága Cucka! Tiszta szívemből kívánom, hoyg teljesüljenek a kéréseid!! Én már 8. hónapja vágyom egy 4 órás egyhuzamban töltött édes alvásért... Nekem eddigmég nem adatott meg.... Lehet holnap én is gyorsan feladoma levelem! Ölellek!

Eriberi 2007.12.18. 11:30:44

Ó, jajj, mire vállalkoztam! :D
Szerintem az első 3 kívánságod sokkal hamarabb fog teljesülni, mint a 4. Arra asszem sokat kell még várnod... :)

cucka 2007.12.18. 17:16:43

PM: ez nagyon jó! :)))))))))))))))))
Ingidem, vigyázz, mert szavadon foglak! ;)
Kommentjeitekből rájöttem, hogy sokat kértem...najó, 6 óra nyugodt alvással is megelégednék! :D
süti beállítások módosítása