cucka 2008.06.23. 18:06

Játék

Több helyen találkoztam már ezzel az asszociációs játékkal, ezeddig kihagytam, mert nem voltam ráhangolódva, ma viszont finomabb mechanizmussal működöm, érzékenyebbek a csápjaim az ilyesmi felé... Szóval a játék lényege, az ABC betűít végigpörgetve a betűről hirtelen eszünkbe jutó szót (szavakat) véssük le. Érdekes dolgok sülhetnek ki belőle....

A: anya, apa, alvás, ajándék
Á: ágy, árnyék, álom
B: betegség, baba, barát, beszéd, bumm
C: címer
Cs: csalás, csalódás, család
D: dráma
E: elefánt, energia
F: fedd back
G: gond, gondolat
Gy: gyerek, gyógyszer
H: híd, háló, hang
I: ima
Í: írás
J: játék, jóindulat
K: kulcs, katalizátor, kontaktus
L: ló, lépés
M: majom, munka, meleg, mese
N: nagy, nehéz
Ny: nyuszidoki
O: operál, orvos
Ó: óriás
Ö: önt, ölelés
Ő: őriz
P: pár, pallos
R: ruha, ránc
S: sólyom, sablon
Sz: szem, szép, szomorú, szabadon
T: társ, támogat, távolság, tekintet
U: unalom, undor
Ú: út, úr
Ü: üres, ütem, üzenet
Ű: űr
V: válasz, vádlott, vélemény
Z: zár, zaj
Zs: zsindely, zsupsz

Ennek kapcsán, én sem dobnám tovább a labdát senkinek, akinek van kedve, és olyan hangulatban is van, engedje a fantáziáját szabadon és játsza tovább!

2 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr50535386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.24. 10:14:18

Ha lesz pár szabad percem, megcsinálom, tényleg érdekes :)

nani · http://nanye.blog.hu 2008.06.24. 10:53:28

Asszem hamarosan ráhangolódom én is... Lassan...
süti beállítások módosítása