cucka 2009.02.23. 23:15

Megszokások

Az elmúlt napok hanyag szimbiózisban telnek. Lusta vagyok és kedvetlen ilyen időben céltalan köröket róni a házak körül, inkább önmagamba fordulok és pokrócos olvasásokat tartok és Született feleségeket nézek őrületes tempóban. Hunor mellettem ücsörögve játszik, vagy a földön tologatja a kocsikat, néha odakéredzkedik egy-egy ölelésért-pusziért, hogy aztán futhasson tovább... Kicsit olyan most minden, mint a Hunor előtti időkben... mintha valahogy visszakaptam volna magamból egy kicsiny részecskét...

A fiam tökéletes partner mindenben, a számítógéphez való kapcsolatom kivételével. Olvashatok, vasalhatok, ebédet főzhetek és mostanában már moshatok, teregethetek és porszívózhatok is, lett egy tökéletes (és alapos!) segítségem a házimunkában. A nedves ruhákat kérésre kézbe adogatja (néha szofterhibás lesz, ilyenkor le- és föl pakolássza ugyanazon zoknikat a szárítón), kis presszúrával összeszedi a széthajigált játékait (hogy aztán egy óvatlan pillanatban újra szétdobhassa őket nagy vigyorogva), a konyhában a földön ülve ő is kavargat fakanállal egy edényben, akárcsak én, és már nem kell etetőszékbe korlátoznom, szabadon garázdálkodik lábalatt.

Pár napja megtanult pohárból inni: itthon most már igyekszem pohárból itatni, persze éjszakai cimbinek a vízzel töltött csőrös itatópohár kerül mellé az ágyba. Ha ebédidőben rákérdezek, hogy éhes-e, bólogat és mutatja a kezével az utat a konyha felé. Ugyancsak  határozottan és felelőssége teljes tudatában bólogat akkor is, ha messziről szaglik és megkérdezem, hogy van-e valami a pelusban? Persze, ez csak költői kérdés, a lakás másik pontjáról is pontosan érezhető, hogy van benne valami...

Néha olyan megnemérdemelten könnyűnek érzem az életem az elmúlt egy évhez képest... minden nap várom, hogy valahol beüssön a krach: még az éjszakáink is -részemről- túl tökéletesek, ez az egy ébredés már egészen hiányozna, ha végleg megszűnne.

... még mindig nem merek fellélegezni...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr21962079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2009.02.23. 23:45:32

Nagyon ügyes nagyfiad van, rengeteg dolgot tud már :)))

Eriberi 2009.02.24. 08:54:12

Tökéletesen megértelek hogy nem mersz fellélegezni... Én a múl héten megtettem, örültem, másnap ugyanúgy indult az esti banzáj... :S
Hunor nagyon ügyes nagyfiú már! :)

szilda 2009.02.24. 10:54:15

Szia!
Te jártál nálam? Ha igen, örültem Neked, és jövök majd ide olvasgatni:D

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.02.24. 10:54:47

:-) ügyes Huncos. örülök, hogy van időd magaddal is foglalkozni, ez nagyon jó:-)

a fellélegzéshez nem tudom mi kellene, talán az, hogy már ő aggódjon érted... :-)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.02.24. 11:17:17

Szuletett felesegek,konyvek...de irigyellek:)gondolom,nem volt mindig igy:))) en meg azt mondom,hogy elvezd a pillanatot,minden nyugodt percet.a mult mar elmult,a jovot,meg nem ismered...elj a manak,a maban...egy kis pozitiv gondolkodas,meg senkinek sem artott;)
nagyon ugyes a kisnagyfiad! orulj neki. MOST!!!:)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.02.24. 12:39:28

Egyre több részt kapsz vissza :), s egyre könnyebb lesz minden, ahogy HuncÚr nagyobb lesz. Ez tapasztalat :) Aztán majd jön a tesó :) S máris meg lesz az ok, hogy miért ne lélegezz fel ;))
Amit egyébként nyugodtan megtehetsz :)))
Nagyon ügyes nagy fiad van! :)

Nani 2009.02.24. 13:13:49

Elképzeltem a konyhakövön csücsülő és fakanállal kavargató Huncost, vagy ahogyan bólogat bőszen KedvesÉdesAnyjának bizonyos kérdések megválaszolásaként... Élvezd a nyugodt napokat, nem kell feltétlenül elromlani semminek, azért mert most annyira jó!

Pocakos Macska 2009.02.24. 13:24:44

:) Jaj bizony jó is a segítség :) Igazi lányosanyákálmát nevelsz ;) Szeintem is élved ki ezt az időszakot :)

Lyndy2 2009.02.24. 13:41:10

Végre sikerül kommentelnem is. :-)
Nagyon ügyes Hunc, hogy már ilyen jól kialakult kis élete van. Ügyes fiú. És olyan szép!

popianyus 2009.02.24. 13:43:13

"A fiam tökéletes partner mindenben, a számítógéphez való kapcsolatom kivételével"

Hm...igen, ez nálunk is így van valahogy. Már ha jól értelek....Réka egyedül azt nem tűri, ha a laptop előtt ülök. A képernyő elé túrja magát és követeli, hogy hallgassunk zenét. :-)

cucka 2009.02.24. 15:16:33

@hugomum: ma éppen ilyen nosztalgikus állapotban voltam... örülök a mának, a majdnem átaludt éjszakáknak, hiszen nagyon nehéz és rögös út áll mögöttünk. Az első év kegyetlen volt, jobb esetben 2-3 óra egyhuzamban alvásokkal, amik fogzás idején 15-20 percesekké csúcsosodtak... azok is kellettek... egy számomra teljesen új oldalamat ismerhettem meg: megtudhattam, hogy erős vagyok, hogy erőssé tudott tenni az anyaság. És ma már tudom: semmit sem "csináltam rosszul", hiszen mindig azt tettem, amit az ösztöneim diktáltak. Nagyon jó most azt látni, mennyire kiteljesedik Hunor...
@szilda: igen, én, már írtam is mélt! :)
@vicger: a próféta szóljon Belőled! ;)
@Lyndy2: örülök, hogy itt vagy! :)
@popianyus: pontosan így van nálunk is, ha gép elé ülök, azt max úgy engedélyezi, ha jútjúbos vidiókat nézhet! :)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.02.24. 19:03:08

nagyon megertelek,es orulok:)
tudnal egy telefonszamot dobni mailben,a csomagkuldo keri, biztonsag kedveert,de en is elmentem jo?:)))
holnap megy a pakk:)

LiliBogar 2009.02.24. 21:45:25

:) Élvezd ki, mert jönnek még zűrösebb napok is :)
Puszi

snow(flake) 2009.02.25. 08:53:29

aah pontosan ezt érzem mostanában én is, hogy annyira jó minden, ennek tuti meglesz még a böjtje. aztán csak telnek műlnak a napok és nem. további szép napokat! :)

masika 2009.02.25. 10:19:07

Olvasás, tv nézés csak úgy??? Nagyon irigyellek, nálunk Lili semmi ilyet nem engedélyez! Azért főzni ő is elkísér:-)

RKriszta 2009.03.01. 21:19:08

Drága, szeretnél éjszakázni? meg napközben szenvedni..hát hogy NEKED már SEMMI nem jó. Hallatlan.:-)
Egyre szebb ez a gyerek!!
süti beállítások módosítása