Hunor hivatalos születésének a napja ugyan még messze van, én mégsem tudok a március 11.-e mellett talán már sohasem megemlékezés nélkül elmenni, hiszen éppen kettő évvel ezelőtt döntött úgy egy csöppnyi lélek, hogy beköltözik a pocakomba, megadva ezzel nekünk annak a lehetőségét, hogy mi lehessünk a szülei. Kicsit olyan lett ezáltal ez a nap számomra, mintha ma lenne Hunc igazi szülinapja...

"Amikor még piciny voltál,
olyan nagyon enyém voltál,
engem ettél, engem ittál,
rám nevettél, nekem ríttál.

Mikor később nagyobb lettél,
mindig messzebb, messzebb mentél,
először csak a kiskertbe,
aztán a nagy-idegenbe.

Ha itt vagy is, csak elnézel,
akkor is nem engem érzel,
nem anyádat, nem apádat,
valami más csillagtájat.

Úgy megnőttél, szinte félek,
már a válladig sem érek,
alig-alig hihetem már,
hogy ölbéli bubám voltál.

Én voltam-e óriási,
vagy Te lehettél parányi?
Sosem voltál nehéz nékem,
nem éreztem gyöngeségem.

Melletted most kicsiny lettem,
ágaskodik hát a lelkem,
nőni akar, hogy elérjen,
homlokodig, hogy felérjen.

Húzol engem Te fölfelé,
mint a napfény maga felé
fát, virágot, lombos ágat -
fölemeled az anyádat."

(Várnai Zseni: Úgy megnőttél, szinte félek)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5996513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriennnnnnn 2009.03.11. 20:02:02

Hunci gyönyörű nagyon helyes!!!!!!!!!!!!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.03.11. 21:58:56

Boldog ünneplést nektek:-))))))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.03.11. 22:32:43

igen igen,ez valoban szuli nap,vagyis nem szuli,"csak" letkezdonap:) a vers is, es Hunci is gyonyoru.

baybee 2009.03.12. 00:05:59

basszus... már megint mennyit nőt SpongyaBob mióta nem láttam. Lassan tényleg elkezdek valami rendes göncöt nézni, hogy jól nézzek ki a diplomaosztóján...

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.03.12. 10:20:41

:))) Ez nekem is mindig eszembe szokott jutni szeptemberben:)Illetve anyu születésnapján mert az volt az utolsó menzesz nap és még gondoltam is akkor milyen jó lenne ha most:)
Hát igen nagyon megnőtt azóta!Fantasztikus ebbe belegondolni, két kis sejtből egy majd két éves gyermek:) Aki igazi Hunc!
Szép napot!

Szöszi-Andi 2009.03.12. 11:37:01

Nagyon édes ez a nagyfiú :)
Milyen vagányan ül ott .. meghalok :D

Biztos nekem is eszembe jutna, ha tudnám a pontos napot :) Jó lehet, így duplán emlékezel meg, és ünnepelsz évfordulót :)

gneke 2009.03.12. 16:31:55

Szia!

Akkor ez a napon együtt ünneplünk? Mármint a fiúk.

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.03.12. 21:11:45

:-) boldog HUncszülinapot:-)

és minden évben meg fogom jegyezni, hogy addig soha senkit nem láttam úúúgy hazasietni:-))

tsetten 2009.03.13. 07:43:09

:)))))) én pl. a 2007 november 28-át szoktam ünnepelgetni, pontban délután 3-kor kezdem és egészen 4-ig ünnepelek. Mer így vót:)
Azt hiszem a kínaiak is így számolják a szülinapokat.
süti beállítások módosítása