cucka 2009.06.22. 20:06

Kisfiú? Kislány?

Amikor Hunorra vártam, biztosak voltunk benne mindketten, hogy kislányt hordok a szívem alatt... egészen a 12. heti ultrahangig. (még talán egy leheletnyi csalódottságot is éreztünk a tényfeltáró esemény után... no, nem azért, mert fiú lett, inkább csak a saját érzékeink ilyetén becsapása miatt).

Szőkeciklon Barátosnőm telefonhívása gondolkodtatott el ma nagyon... sokan kérdezgetik, hogy mit érzek? hogyan érzem ezt a várandósságot? hogy szerintem kisfiú vagy kislány lakik-e a pocakomban? Ha a legelső megérzésemet tolmácsolom, a zebracsíkos teszt(sorozatok) tudatosodásakor semmi mást nem tudtam még elképzelni, mint azt, hogy csakis fiús anyuka lehetek. Legalább mégegyszer. Aztán elkezdtem más szemmel nézni a lánykababa-blogokat és egyre inkább szárba szökkent szívemben a gondolat, hogy deszép is lenne egy olyan igazi fürtös-cserfes kisszösszenet, egy olyan kis cuckaleányka féle, akit a nagy és erős Huncbátyó védelmezhetne. Ha pediglen a népi hagyományokra hallgatnék, a mostani várandósságom meg sem közelíti az előzőt, azaz ellenkező neműre kellene gondolnom. Természetesen baráti- és ismerettségi körünkben is megy a folyamatos tippmix. HuncApu egy mocskosul őszinte pillanatában olyan szívbemarkolót mondott, mely először nagyon rosszul érintett, pár ráaludt éjszaka után viszont egyre kedvesebbé vált számomra: ha tudná, hogy lesz még gyermekünk, ő most inkább még egy kiskrapekot szeretne...

Nevekkel már jól állunk, igazság szerint Hunor esetében sem volt ez hosszas vita tárgya, amihez mindketten ragaszkodtunk, az az volt, hogy magyar nevet válasszunk,  és ha lehet olyat, amilyen nevű személyt egyikünk sem ismer... tudom, butaság, de olykor nehéz elvonatkoztatni... Persze, az sem egy elhanyagolandó szempont, hogy hogyan cseng össze az adott vezetéknévvel. Gyakorlatilag a pozitív tesztekkel egyidőben üres óráimban listát készítettem kedvenceimből, melyeknek 95%-át HuncApu azonnal kihúzta mindenfélékre hivatkozva, majd maradt 2-3 a kalapban, melyeket ízlelgettünk, (én többször le is írtam, hiába, vizuális típus vagyok), aludtunk rájuk és végül közösen döntöttünk. A nagy nemi bizonytalanságban így mindkét nevét használjuk jelenleg, a predesztináció ellen pedig úgy védekezünk, hogy az ABC sorrendet alkalmazzuk. (pl. BélaGizi ugrál).

Valószínűleg a környezeti ráhatás következtében (3 kivétellel mindenki az XX kromoszómára teszi a voksát), már mindketten a pocaklakó lány felé hajlunk, (főként, hogy a Hunornál jól bevált csokis gejek után tejszínes-áfonyás joghurtortára vágytam hétvégén, HuncApu csak annyit mormogott maga elé, "ez lány lesz, már most trendin finnyázik"), de igazán egyik irányba sem érzek elkötelezettséget továbbra sem.

Szóval Szőkeciklon szomorkás hangon hívott ma fel, hogy velünk álmodott, ultrahang megvolt, Kettes számú versenyzőnk is kukis. Szerinte álmában csalódott voltam. Ő ma is az. Valami átragadt belőle rám is. Pedig tényleg mindegy. Csak egészséges legyen. Csak ez számít. (HuncApu elkenődöttségemre való tekintettel az alábbi építő jellegű megjegyzést tette: ahelyett, hogy ilyenekkel álmodna, koncentrálna inkább a maradék vizsgáira...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr801201675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2009.06.23. 01:42:16

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy XX vagy XY lapul van-e a pocakban. Megérzésem sincs, mint ahogy a saját gyermekeimnél sem igazán volt. 9 hónapig. De a születés pillanatában megéreztem mindháromnál, hogy lányt vagy fiút fognak mondani. Viszont jókat nevettem azokon az embereken, akik úgy megmondják a tutit (az élet minden területén)és végül tévedtek:-)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.06.23. 08:02:14

Vicces, de éppen ma éjjel az én Matyimnak Kisöcsit álmodtam:) Emlékszem, hogy álmomban is kicsit csalódott voltam. DE amúgy tényleg mindegy!!!! (Azért valóban jó lenne egy kis fürtös-cserfes, a mi esetünben csak cserfességről álmodom, fürtökről kevésbé:))))

Nani 2009.06.23. 09:08:39

Sokáig úgy gondoltam, hogy nálunk az első baba csakis fiú lehet... Aztán most titkon kislányra vágytam, holott teljesen más ez a babavárás. És kislány!
Remélem nálatok is kislány lesz! Jó lenne na. Aztán ha mégsem, akkor majd a következő! :) A lényeg, hogy egészséges legyen! Ahogy mondtad!

Eriberi33 2009.06.23. 10:14:59

Az én tippemet tudod... :)
Nekem két fiút jósoltak(egymás után, nem egyszerre! :) ), sőt, mikor Lilu már a pocakban volt, egyik rokon, aki állítólag 5-ből 4-szer jót mondott, is fiút mondott...(jól lerontottuk a statisztikáját! :D) Mikor már nagy pocakom volt, egy öreg néni is esküdözött, hogy fiú... :) Az eredmény ismert.. :D
Azt a "mindkét nevet" azért leírhattad volna... ;)

vorosbegy71 2009.06.23. 13:30:14

azt ugye tudod, hogy ha elmesélik az álmot, akkor nem válik valóra? úgyhogy még gyúrhatsz gondolatban a kispuncisra, szerintem egyébként kispuncis lesz :))))
de a lényeg az egészség, az biztos...hamarosan kiderül :)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.06.23. 15:03:15

mikor várandós lettem, biztos voltam benne, hogy kislány lesz:)))
aztán a 14. hétben mondta a doki, hogy lóg ott valami. fura érzés volt, mert azt hittem nem tudok mit kezdeni, egy kisfiúval, hiszen nekem csakis lányom lehet. aztán a második pillanatban már imádtam a gondolatot. ilyen ez. most, ha várandós lennék, nem tudnám elképzelni, hogy lányom legyen...ezért is tökmindegy. nekem már ilyen téren sincsenek elvárásaim a gyerekemmmel kapcsolatban:)))nincsenek véletlenek:)
izgalmas mindenesetre...

cucka 2009.06.23. 18:27:42

@gneke: Ó, a rengeteg tutimegmondón én is általában nevetni szoktam, igazából fölösleges is emiatt idegeskedni. Bár azt gondoltam, a kíváncsiságom lanyhulni fog a második babára várva, be kell vallanom, tévedtem... ebben is. ;)
@PBea: najó, a fürtök nálunk is költői túlzásúak, hiszen Hunc is egy éves elmúlt, mire először látta fodrász a "fürtjeit" és akkor is csak azért, mert kétoldalt a fülire nőtt. :DDD
@Nani: csak egyetérteni tudok minden szavaddal! :)
@Eriberi33: Téged is az XX-esek közé soroltalak! :DDD bennem élénken él még az a kép (és ellenpéldaként emlegetni is szoktam!), amikor párhuzamosan gömbölyödtetek Szőlővel, a Te pocakod olyan igazi "lányos" pocak volt, míg a Szőlőé kifejezetten "fiús" pocak. Aztán meg mindkettőtöknek csodaszép Lányotok lett. :DDD Ennyit a pocakformákról, meg a várandósságok összehasonlításáról. ;)
@vorosbegy71: ezt nem tudtam, de ennek tudatában akkor már duplán "csajos" a dolog, mert én is álmodtam egy fiú-lesz álmot. :)))
@hugomum: valahogy így érzek én is, semminemű elvárást, presszúrát nem akarok támasztani a KisTesónak. :) Akár kisfiú, akár kislány érkezik hozzánk, annak oka-célja van, a miértjét önmagunkba nézve tudjuk megtalálni, illetve (át)értékelve azonos vagy ellenkező nemű felmenőnkkel lévő kapcsolatunkat.

Pankababa 2009.06.23. 20:56:22

Én törhetetlenül biztos voltam benne, hogy Panka fiú lesz. Láttam álmomban, mikor még csíkos sem volt a teszt, innen tudtam azt is, hogy terhes vagyok. S mivel a terhesség bejött tudtam, hogy a gyerek neme sem kérdéses. Egészen a 17.hétig:-) De Panka apukája a születés pillanatáig érezte, hogy elnézték az összes 4d-t, és ő úgy gondolta, még lehet belőle fiú:-) Mint azt a mellékelt ábra mutatja, nem lett:-) És az az érdekes az egészben, hogy kérdezgettem nemrég, mit szeretne következő gyereknek, ha választhatna, és azt mondta, hogy lehet mégegy kislányt:-)
off: Nem tudod hogy lehet bejutni Vöribegyhez???Pár napja még nem volt zárt:-(

Anita... 2009.06.23. 21:12:01

én is nagyon kiváncsi lennék a nevekre... :) puszi!

cucka 2009.06.23. 21:15:09

@Pankababa: :))))
off: Vbegy "fióka" blogja továbbra is működik és nyitva van, csak a "fészek" blogja csukódott be.
@Anita...: megírom a napokban, ígérem. :)

Pankababa 2009.06.23. 21:39:34

Közben rájöttem, csak figyelmetlen voltam, a gyerek ugrált rajtam közben, ha ez mentség:-)Köszönöm:-)

LiliBogar 2009.06.23. 21:46:46

Tökéletesen biztos voltam benne, hogy fiam lesz... az apja állította, hogy Ő lányt csinált... az Én megérzéseim be szoktak jönni... másoknál ;)
Mikor beléptem lányt láttam magam előtt :)
A kenó megmondta az igazat ;) Mindig a rózsaszín volt többségben ;) amikor néztem :)

Puszi

popianyus 2009.06.24. 08:30:32

Szia!

Én tökéletesen biztos voltam benne, hogy kisfiunk lesz. Nem is lehet más! - gondoltam. Annak ellenére, hogy inkább kislány szerettem volna, olyan 51 a 49-hez százalékos arányban. Ahogy haladt előre az idő és az uhuk, egyre erősebb volt a gyanú, hogy kislány lesz. ELőször azt figyeltem, apa örül e, nem csalódott e, nem volt az, hurráááá! Aztán örömmel vártam a kislányom. Ha kisfiú lett volna, akkor meg a kisfiam. A tesónál is ugyanígy lesz. ;-)
süti beállítások módosítása