1. észrevétlen elrobogott mellettünk-velünk a nyugodalmas gyermekágyas időszak, azaz Minka elmúlt 6 hetes. Hogy mennyire volt nyugodalmas? Asszem, nem árulok el nagy titkot azzal, hogy Minka egy hetes kora óta ismét dolgozom, közben költöztünk, mindezt javarészt négyecskén abszolválva. Voltam nagyon fent, ilyenkor könnyes szemekkel dúdorásztam a szépkékszemű feketehajúmnak, hogyaszongya: Oda vagyok magáért! A fekete hajáért, egyetlen egy szaváért, mosolyáért. Oda vagyok egészen! A szívembe bevéstem. Hallgassa meg ha kérem a kérésem. Szeretném ha szeretne, rám nevetne! Nem kívánom sokáig, csak örökre...stbstb, és róttam pár karikát a pokol tornáca körül, szigorúan mélyrepülésben.
Valahogy most mégis könnyebb minden, mint Hunornál. Minka egyszerkelős továbbra is, úgy beleolvad a mivilágunkba, hogy néha komoly lelkiismeretfurdalással is küszködöm, hiszen alig jut időm-időnk rá. Ő meg nem követeli ki úgy, mint anno Hunor. (egy árnyalt példa: Minka a költöztetők siserehadát békés szunyával fűszerezte majdanvolt nappalinkban, amikor a kanapé kivitelére került a sor, az egyik kedves szállító finoman megkért, hogy tegyem át máshová aludni ezt a null-kilóméteres kislányt még mielőtt őt is be nem fóliázzák...) 
Méretek: 5670 gramm, és 62-es ruciméret (nem nyújtóztattam, nemtom mekkora centikben)

2. A vidéki lét szépségei: ma be kellett utaznunk a fővárosba, korán keltünk, készülődtünk -volna, kiderült nincs víz, sem az alsó, sem a fölső szinten. Rövid keresgélés után, családunk feje megállapította az éjszakai minusz 20 fok szétfagyasztotta a vezetékeket. Hurrá! pontjókor. Kellemes állapotban ügyintéztünk, én majd' leharaptam a postai alkalmazottak fejét, majd a könyvelőnkét is... hazaértünk, várom a szerelőt-előző tulajt, akárkit, aki a poros lakunkba vizet csihol, bármilyen megoldás érdekel! Előző tulaj megérkezik, bizonygatja, hogy náluk ilyen sose, mondom dejó, merpersze, nálunk még ez is. Alsó szinten toporgunk, hősünk csavar-teker, majd pillanatok alatt dől az összes csapból a víz, merperszehogy minden létező helyen kinyitottuk, majd elfelejtettük elzárni. Hálás kutyaszemekkel várom a megoldókulcsot, hogyan is sikerült ezt íly könnyedén, hiszen HuncomMinkámApja véráldozatok árán sem tudta, pedig már a vízóraaknánk vízóráját is eltörte. (nem, aszongya nem ő volt, így találta...), nomeg az ujját is elvágta és mártírként jóalaposan mindenfelé szétkente vérét.  Papa mosolyog, kérdezi volt-e lent Hunor, mondom, mindig velem-mellettem csattog, perszehogyigen. Na, mert akkor elzárta a főcsapot. Nézek Huncra, kérdezem Te voltál? Sikítva, gurgulázva röhög és bólogat. Én megsemmisülten folytam le a fal mellett. Viccelődik a kisravasz. Kb 5 boldog évet vett el mindkettőnk életéből, de sebaj. Lesznek még kamaszok is.

3. kaptam vala Nani barátosnémtól egy különleges és lelketmelengetően szép díjat, melyet ezúton is nagyon szépen köszönök. A mostani krejatív blogger díj engem kicsit emlékeztet  két tavalyi társára. Az akkori szabályoknak megfelelően büszkén ki is helyeztem a logót az oldalsávomba, ám a mostani szabályok szerint 7 titkot is fel kellene lebbentenem magamról, de ezt is megtettem már egy másik játék során.
Nos, önhatalmúlag rendbontó leszek és durcáskismalacként a díjat ugyan megköszönöm, ám tovább nem adom, nem lenne igazságos, hiszen olyan kevesekhez jutok el újabban... meg kicsit kivetettem magam a blogtársadalomból... talán megcsömörtem, talán csak ismét más irányt vesz az életem, fenetudja.

Mindenestre: KÖSZÖNÖM!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr221707145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kendemami 2010.01.27. 22:40:20

Ne haragudj Cucka, de sikítva röhögtem Hunor pajtás tréfáján!!!!
Az meg totál természetes, hogy változik az életed, ha körülötted minden megváltozott. Vidéki kétgyerekes anya lettél, értékelődnek át dolgok. Csak azt remélem/kívánom, hogy az új Cucka is jól érezze magát a bőrében.

Ingrid 2010.01.28. 00:18:41

Jot nevettem Hunor mesterkedesen :). Megnyugtatlak, van rosszabb is: Helena egybol tagadott volna :)

remelem azert gyermekagy utan jobb vilag jon :)

gsky 2010.01.28. 00:51:50

Cucka, annyira ismerős ez a második gyermek okozta lelkiismeret furdalás. Nálam hullámokban érkezik most is, minden nap másik miatt :) Majd kiköveteli magának Minka is a figyelmet... csak másként.
Az újélethez minden szépet kívánok Nektek, a Te újéletedhez pedig legalább ennyi lebegést, mint amennyi most van.
Látod, én is csak ilyenkor jutok el idáig...
Csók és ölelés kicsiknek és nagyoknak.

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.01.28. 05:26:28

HUnor humora:-)))
a tied is:-)))

kitartás:-))

keszti 2010.01.28. 08:36:24

Hunor jó nagy kópé :) Nagyon jót nevettem rajta.

CsJ 2010.01.28. 11:50:43

Vicces gyermek :) És még mindig szeretném eltanulni tőled, hogy hogyan lehet egyszerre ennyi mindent menedzselni. Minden elismerésem! :)

Nani 2010.01.28. 11:58:49

A kis lókötő HunorManó! :))

gneke 2010.01.28. 12:16:48

Vártam már a Hunorhumort, persze nem a ti károtokra:-)
Azért ugye nem fogod nagyon mellőzni a blogvilágot?
Már többször akartam kérdezni, többször feltűnt, hogy írod, hogy dolgozol. Ez valami távmunka jellegű dolog vagy csak félreértelmezek valamit? Mi fér még bele a nap 24 órájába Nálad?

cucka 2010.01.28. 16:14:16

Így utólag, már mi is inkább csak jót nevetünk a történteken, bár ott és akkor azzal zavartam fel Elsőszülöttemet, hogy menjen csomagolni, én meg addig megsütöm a hamuba sült pogácsáját, oszt menjen Isten hirivel. :))))
@gneke: írtam mélt. :)
@CsJ: ááá, nem vagyok én mágus... olykor-olykor ez az amaz elcsúszik. (pl. még mindig portengerben élünk... viszont: tökjót hólapátoltunk ma délelőtt. Na így menedzselek én. :)))) )
süti beállítások módosítása