cucka 2010.06.02. 19:53

Kétésfeles

Írnék szépeket, szipogósokat az utókor számára, de ma nem megy...

Talán, ha nem a többedik éjszakámat kellene szétett lábakkal kifeszítve átaludnom, mert az a legújabb heppje a kölyökkutyámnak, hogy lábközött alszik.
Talán, ha nem egész nap kellene hallgatnom a beszédét helyettesítő nyögdösését és ha nem lenne ennyire kényszeresen a szokások rabja. (reggel elsődolgok között van a mosogatógép kipakolása. ha én nem teszem meg, akkor odacitálja az apját... mert ezt így kell... )
Talán, ha lenne naponta átlag egy szabad percnél többem, és nem kommunálisan szívnák a vérem lógnának rajtam. A legutóbbi állatkerti sétánk során már szolidaritást vállaltam az orangután-mamával, ugyanolyan rezignáltan viselem az egész napos szétcincálásomat, mint ő. (és esküszöm nem csak képzeltem a szemébe a részvétet)
Talán, ha miközben próbálom ünnepi hangulatba hozni a lelkem, nem okád nyakba egy túlzabbantott Buncilány. Persze csöpögő szájzugában már ott a megkönnyebbült örökmosoly.


Szeretem őket. A csibészesen kócos kétésfélévest és az öröknyugalmú mindjárt félévest. Általuk váltam azzá, ami mindig is szerettem volna lenni. (és nem, most nem az idegroncs és karikásszemű htb-re gondolok...)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr862051691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dius_78 2010.06.02. 21:49:31

Majd amikor sok év távlatából gondolsz vissza erre az időszakra, akkor tudnál majd ide, pont ebbe a bejegyzésbe írni valamit, amit most hiányoltál belőle.
Pedig benne volt. :) Minden sorában. :)

Nemsokára jön majd egy újabb korszak, a maga szépségeivel, és a maga agyrémeivel. Nem mondom, hogy jobb lesz, vagy könnyebb.. csak más.

Azért, ha tehetném, elcsenném őket egy-egy fél órára. Mindkettőnknek jót tenne. :))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.06.03. 08:18:19

Nagyon helyes,sármos fogpasztareklám mosolyosú, csodaszépfogsorú kétésfélévesed van, gratulálok hozzá!!!!!
Nehézségek... hát azok vannak... majd átalakulnak, elmúlnak, lesznek másmilyenek, és visszagondolva a MOST-ra már nem is lesz olyan borzasztó.Pussz!
(@Dius_78: : nálam is van 2 db hasonlókorú, aki elvitelre vár ;-) )

popianyus 2010.06.03. 10:00:34

Boldog 2,5.-et a JóképűKispasinak!!!! Orángután mamánál jót nevettem....Bár rám is ez vár, kétség sem fér hozzá....:-)

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2010.06.03. 13:00:48

Végső soron rokonok,vagy mik:)))
Boldog 2ésfelet csodaszemű nagypasinak!

Kendemami 2010.06.03. 22:39:22

Valamér olyan ismerősek nekem az itt leírtak... Azért köszi a posztért, végre tudtam röhögni. Valahol saját magamon is :)

LindaDavid 2010.06.04. 14:24:33

Teljesen megértelek, hogy kivagy. A minap egy baráti társaságban az egyik faszi azt mondta, mit vagyunk mi oda úgy a házimunkától mi nők, hisz a házimunkát FÉL ÓRA(!!!) alatt le lehet zavarni!!!!!!!! Azt hittem ott helyben fölképelem! És a férfiak 99,9 %-a nem érti me, hogy mennyi dolga van egy nőnek gyerek mellett!!!! Azzal érvel (az én uram is), hogy de ők a kenyérkeresők és hát ők mennyit dolgoznak! Igen ám, csak azt felejtik el, hogy ha egy nő gyerek(ek) mellett dolgozik, akkor eddig ugye férfi-nő egál. DE. Ha egy nő hazamegy a munkából, annak otthon még mennyi dolga van. Nem sorolom, itt mindenki tudja miről beszélek. Míg a pasik csak leülnek a tv elé és csókolom. Komolyan már kezdem azt hinni, nincs normális gondolkodású, apának való férfi a földön, de ezt csak mellékesen zárójelben jegyzem meg.
Szóval megértelek, hogy nehéz, pedig nekem "csak" egy van, és ha így haladunk nem is lesz több. Puszi Neked karikásszemű htb, kitartás!!!

Dius_78 2010.06.05. 17:57:54

Bea, jöhetnek a fiúk is. :)

cucka 2010.06.05. 23:42:13

@Dius_78: szívesen adnám is őket, bár valószínűsítem az első percek után, már nyüsszögve emlegetném hőstetteiket. ;) Mint a legutóbbi színházba-menetkor: egész autóút alatt a gyerekekről beszélgettünk a zurammal. :))))) nesze neked, kikapcsolódás! :))))
Köszönjük a köszöntéseket, sátáni mosolyú kétésfelesem boldogan fogadta. ;)
@Kendemami: sztem addig minden rendben van, amíg még tud röhögni. Legfőképpen saját magunkon. :)
süti beállítások módosítása