cucka 2010.06.09. 12:38

Könyvzabáló

Két és fél év távlatából be kell látnom, hogy Elsőszülöttem maximálisan az apjára hajaz, már ami az olvasás szeretetét illeti. Meg úgy általában is.
Báááár, elkiabálni nem akarom, de úgy tűnik a soktucat könyv közül mégiscsak akad egy, ami igazán leköti és esténként kér egy (2, 3 vagy 4) történetet belőle. Azt még nem tudtam eldönteni, hogy azért teszi, mert valóban kedves és önmagára ismerő mesék vannak benne, vagy csak egyszerűen rájött arra, hogy így kicsikarhat még jó pár percet az esti alvás előtt. Rafkós Róka, így bármi előfordulhat. Anyai szívem, ettől függetlenül diszkréten olvadoz...

Minden reménységem ebbe a csöpplányba szorult, és bíztam benne, ha majd eljön az ideje, kicsivel több érdeklődést fog mutatni a könyvek irányába. Azt azért magam sem gondoltam, hogy ennyire hamar eljön az ideje. Kisvirágszál ugyanis nem válogat: jöhet könyvtári Szabó Magda (jájjjj), vagy heti kötelező bulvársajtó, de megelégszik a havonta érkező állatorvosi szaklappal is (ezt ehónapban Iratmegsemmisítő Kiskirálylány olvasta ki a maga sajátos módján) , érdeklődési köre nem behatárolható, szabadlelkületű művész, egyelőre keresi önmagát.

Tegnap még megijedtem a pelusban talált "valamitől", amit gondosan megtisztítottam folyó víz alatt, aztán már csak röhögtem, amikor előbukkantak rajta a betűk...  a mait már nem tisztogattam, és inkább abban bízom, sikerül mindennemű olvashatót jómagasba elhelyezni előle egy időre.

5 komment

Címkék: könyvek

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr22068673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szőlő 2010.06.09. 13:35:54

Én a nagy Brendon katalógusnál jöttem rá hogy eléri az asztalt, hasonlóképp jártam másnap mint te. :D

Egyébként Anna, Peti és Gergő nálunk is kötelező minden alvás előtt. Délben is. :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.06.09. 13:42:08

Matyi most már szereti a könyveket. Mesék terén egyelőre a leporello hosszúságúak bejövősek, de az rengetegszer egymás után. APG-t is szereti, de nem mindegyik történetet, vannak kedvencei:) Úgyhogy nincs veszve semmi:))) Aztán Minkust meg majd nem győzöd könyvvel traktálni:))))

Kinga85 2010.06.09. 15:10:23

Ismerős :D Mondjuk nálunk a "nagy" is könyvmoly :)

gneke 2010.06.09. 15:49:51

Milyen találó cím:DDDD
AnnaPetiGergőből a képeket nagyon szereti nézegetni, amíg olvasom a mesét, ő végig a képekről csacsog. Az övé Gergőkönyv, amit egyébként Petinek hív.
Amiért most nem nagy könyvmoly Hunc, még nem biztos, hogy felnőttként nem fogja falni a betűket. És ha nem szeret majd olvasni? Attól még lehet széles látókörű, intelligens, művelt ember. És akkor is a Te fiad;)

cucka 2010.06.09. 18:10:51

@gneke: háperszehogy az én fiam! ;) amúgy a pasik -tisztelet a kivételnek- szerintem alapból nem olyan betűfaló-fajtájúak. :)
@Kinga85: eszembe is jutottál sokszor az utóbbi napokban. :))))))
@PBea: nálunk is ez a helyzet, újabban pár gyermekkori mese leporellóm is előkerült, azok egymásután jósokszor jöhetnek. :))))
@Szőlő: Brendon katalógus :DDDD A mai elfogyasztottja (már komolyan nem tudom, hogyan szerzi meg) a Helyi Téma c. falumagazin. :)))))
süti beállítások módosítása