Az életünk tele van egyesekkel, meg kettesekkel. És a belőlük származtatható -olykor-  előforduló hármasokkal.

11. hó 11.-én kötöttünk házasságot, 02. 22.-én született az anyám, 3. hó 11.-én fogant Hunor (Minyoné nem pontosítható, csak behatárolható...) , 11. hó 22.-én rántotta ki a  Nagy Játékmester a lábaim alól a talajt,  egy nyári 12.-én gabalyodtunk egymásba gyermekeim apjával, 12. hó 2.-án született Hunor, 12. 12.-én Minka, 22.-én írtuk alá az otthonunk adásvételi szerződését, egy másik hónap 11.-én a hitelkérelmünket, és a családi örökségem is egy téli 22.-én cserélt gazdát. Évfordulók, dátumok, születés- és névnapok, emlékek és emlékezések. Az életünk miniatür képkockái. Akár egy kirakós elemei hevernek körülöttünk szanaszét.

11.-e van. Ismét egy fordulóponthoz érkeztünk. Egy újabb lépés, egy újabb -stílusosan- gátszakadás. Este röhögve konstatáltuk. Megerősítő véletlen. Talán mégiscsak jó az út...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr522073531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gsky 2010.06.11. 15:58:32

Annyira emlékszem, mikor nálatok járva kérdeztem a vizet... Olyan hihetetlen ez az egész. És mégis azt gondolom, az a Ti otthonotok. És nem véletlen. 03.02. :) ez vagyok én :):):)

gneke 2010.06.11. 18:08:42

Na most aztán elbizonytalanodtam, én teljesen másra gondoltam, mint gsky. Annak amire én gondoltam örülni kell, ennek kevésbé.
Nekem tegnap este jutott eszembe, hogy rákérdek hogy kipróbálásra került-e a kétcsíkosnakkellenelenni. Hát ezért lettem bizonytalan...

Dius_78 2010.06.11. 22:10:41

És lehet, hogy bővül a misztikus sorozat egy hármassal kezdődő csupa egyessel abban az évben, mikor a rövidített évszám is csupa egyes lesz?
Én ehhez drukkolok. :)

Egyébként nálunk is van ilyen misztikus szám, ami folyton ismétlődik. :)

gneke 2010.06.11. 23:35:16

@gneke: később jutott eszembe, hogy a térképen megnézzem nem-e a 11-es út mellett laktok...imádom a számmisztikát.

cucka 2010.06.12. 00:04:00

@gneke: na, ez eszembe se jutott, pedig tényleg! :)))))
(írtam üzenetet :) )

gneke 2010.06.12. 09:31:26

Olvastam, válasz ment.
Akkor mégiscsak jó az út, ahogy írtad is:))))
süti beállítások módosítása