Egyelőre csak képekben, a szöveges részhez szükségem lenne egy egyedülálló fél órára, ami jelen állás szerint létezhetetlennek tűnik.

(bár nem látszik, de ezzel a párpercessel is sikerült sok-sok értékes órát elvesztegetnem az életemből, konvertáltam, meg alakítottam, meg letöltöttem, meg kituggyamégmit, amíg egy recsegős nézhetetlen valami nem lett belőle, ma mindenféle alakítgatás nélkül feltöltöttem és múkodik. no így.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr932514840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2010.12.14. 10:59:24

Minka milyen kis üzletasszonyos az elején. :)
És hogy örült a tortának, igazán hálás közönség.

sellőlány 2010.12.14. 11:46:25

Hát ez egy klassz kis party volt! A tortákat Te gyártottad, Cucka?

cucka 2010.12.14. 11:58:35

@motymoty: merhogy kapott a drága egy saját mobiltelefont, egy olyat, amilyen a bemutatótermekben szokta csábítani vásárlásra a közönséget. Azt gondoltam, így talán könnyebben leszokik az enyémtelefonról. háááát.... leszerelhető még egy ideig.
@sellőlány: igen, büszkeségeim is, meg életem első tortái. Ugye epres ninós dvágyvát kért a Nagyobbik (puncsos saját gyártású piskótát kapott, de pszt!), és Hunor szerint Minka csokitortát kért, így ő meg azt kapott. :) Külső segítségként megemlíteném: Minka tündérkeresztanyuját, ő sokat segített a dekorációban, és Nagyikgyöngyét, aki a krémkészítésben remekelt. Asszem, hagyományt teremtek, és jövőre valami merészebbet is bevállalok. :) (és innen üzenem, minden bátortalannak: hajrá, megéri, nagy buli! )

motymoty 2010.12.14. 13:12:24

@cucka: Szóval Te még hiszel a lányregényekben, és azt hiszed ilyen könnyű átverni? Megleptél. :D

cucka 2010.12.14. 13:18:52

@motymoty: de csak mert tényleg olyan, mint az igazi, és hát engem pölö elsőre megtévesztett, azt hittem véletlenül becsúszott a Nagyi telefonja az ajándékzacsiba. És előszörre a kiscsaj is ezt hitte. Láttam a fején azt a vigyort! :)))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.12.14. 13:21:09

Jövőre süthetnénk együtt azokat az autóstortákat:)
süti beállítások módosítása