cucka 2008.01.11. 10:28

Kimenő

Délutánra kimenőt kaptam HuncAputól (najó, spontán nem kaptam volna, inkább szóltam, hogy én most kimegyek pár órácskára :) ). Már alig várom, hogy hazajöjjön a munkából, aztán megetessem Huncot és elmehessek kicsit kiszellőztetni a fejem (és vásárolgatni ezt-azt ;) ). Itthagyom a  fiúkat egy rövid időre, ez lehet előpróbája egy jövő heti fodrásznak is mondjuk. Nem is megyek messzi, ha nagyon nem boldogulnak, negyed órán belül itthon tudok lenni, de szerintem nem lesz semmi baj!

Azt hiszem sikerült visszaállítani a nappal-éjszaka szakaszt, zökkenőmnetesen durmolt ma éjjel a  fiatalemberünk, csak enni kért 3 óránként, most pedig 8 óra óta fent van és csacsog és szórja mosolyát. Rituális rózsaszínpárducos dalolásomra történő pelenkázás közben vettem észre, hogy amerre mozgok, arra fordítja a fejét, azaz: el tudja fordítani a  fejét a  hang irányába!!! Könnybe lábadó szemekkel többtucatszor elismételtem, hogy mennyire ügyes, ilyenkor a fejforgatás mellé kivillantotta fogatlan babamosolyát is. Sikerült a könnyeim fátyolán át egy videót is készítenem a fejforgatásról, de a telefonommal történt és nem tudom letölteni... olyan jó lenne, ha egyszer egy hozzáértő technikai jótündér (vagy beérném egy technikailag jólfejlett aranyhallal is!), betoppanna szerény hajlékunkba és rámszánna egy kis időt (ami lehet, nem is lenne olyan kicsi), és ezidő alatt bevezetne a html-ek, div-ek, CSS-ek és társaik csodálatos világába... mer' akkor olyan, de olyan blogdizájnt varázsolnék ide, hogy csak na! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr17293173

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.proserviciossa.com 2017.12.06. 00:57:10

Lorazepam milk thistle - Is extenze red pill good

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndy 2008.01.11. 11:04:44

De szupi, hogy kicsit csavaroghatsz. kell is néha egy kis friss levegő. A fiúk jól ellesznek az tuti. Na ez a tündér segíthetne nekem is, mert nem boldogulok a blogommal. Nem igazán megy. Pedig van vizsgám is fősikolán szereztem, meg most az egyetemen is tanultam , de html-ről szó sem volt...

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.11. 11:27:29

kellemes kikapcsolódást délutánra ;) kiváncsi leszek ki fog kinek előbb hiányozni ;)
én ismerek egy Angyalt, a neve Ingrid (biztos ismeritek) :) nekem sokat segített - az engedélye nélkül nem szeretném Őt reklámozni - de nagyon profi távsegítő!! persze okosabb nem lettem, mert mindent megcsinált helyettem..

Pocakos Macska 2008.01.11. 13:16:10

Cucka nagyon jó szórakozást :)))) Minden okés lesz :) (Utánad) A legjobb kezekben lesz a gyermek ;)
Örülök, hogy éjszaka tudtatok pihenni.
Hehe én weblapokat supportálok, a saját rendszerünk megy, de a freeblog hülye sablonjai engem is szivatnak :D Aki nem tudja tanítja :D

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.01.11. 19:07:11

Cucka, nem a blog dizájn a lényeg....hanem ami benne van.Az meg szuper!!!!Remélem jó egy kis csavargás.

cucka 2008.01.12. 13:21:37

:))) Szép kis számítógépes szakembernek tecc lenni, Macsekom! :)))
Szóval, most is Ingrid a kulcsa mindennek... :))) no, majd megkörnyékezem! ;)
Köszi, Krszti... irulok-pirulok... :S

Amúgy nem szeretnék én sok mindenen változtatni, csak szeretnék a vonalzóm fölé (a blog tetjére) egy fotót aplikálni Huncról, valamint az oldaldobozokba kivarázsolni a flickr-es Hunc fotókat, na! :) Meg az is érdekelne, hogyan tudok két kisebb méretű fotót egymás mellett megjeleníteni a bejegyzésben? (piszkozatban egymás mellett vannak, blogban már nem :S). És szkennelni is szeretnék megtanulni, elviekben tud a nyomtatónk, mert szívesen beaplikálnék HuncApuról gyerekkori fotót, hogy lássátok mennyi a hasonlóság köztük! :) Na, asszem ennyi lenne! :)
süti beállítások módosítása