Nadehogy napok óta ezt dúdorászom magamban, miközben könnyes szemekkel követem a Nagyfiam mozdulatait és simítok végig a pocakomban lakó Kislányomon?!

(kicsit retró ez a videó, de mostanság már úgyis minden a nosztalgia jegyében zajlik nálam)

Még mindig alig fogom fel, hogy lesz egy lányom! Egy igazi húsvér szőke cserfes kiscuckám! És addigra egy gyönyörű és napról-napra egyre kooproduktívabb és okosabb nagyfiam! Hát kell ennél nagyobb boldogság?!

Apropó nagy és okos báty... azokra biztos, hogy az a jellemző, hogy addig ugrálnak az üres pelenkás-dobozban, amíg ki nem borulnak belőle?

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr161279439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga85 2009.07.31. 13:25:23

Egy szöszi kislányod lesz, bizony :) Jó is az, bár nekem barnám van, és sztem megint az lesz ;) A nagy és okos báty nagyon édes :)

gneke 2009.07.31. 15:23:48

Telitalálat, hogy most vetítették ki tudja hanyadszorra a Nicsak, ki beszél-összest valamelyik tv adón, gondolom RTL klubon.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.07.31. 16:15:22

Látlak magam előtt Titeket az ágyon párnacsatázva:)))(az utolsó képkockákon, mintha csak Hunort látnám:)))
Bizony... LESZ EGY LÁNYOD!!!!!
Igen, szerintem ez jellemző a nagy és okos bátyakra:) sőt.. Minkahugit is rá fogja venni mindenféle rosszcsontságra

Baybee 2009.07.31. 20:16:13

:OS Azt hittem jószokásotokhoz híven megint nem vagytok otthon. Pedig akkor nem unatkoztam volna végig a hazafelé utat...
No mindegy. Lényeg, hogy itthon vagyok, és már nagyon nagyon hiányoztok. :O)

Eriberi33 2009.07.31. 20:57:43

De jó ez a nóta! :) Miközben hallgattam a lányom ugrált az ágyon... :D

Bezony... LESZ EGY LÁNYOD!!! ;)

kata790313 2009.07.31. 21:41:49

Bizony, egy kishercegnő az mégiscsak kishercegnő...nekem olyan jó érzés volt, hogy fiam után lányt ringathatok, még a sírása is más, olyan kiscicás, nem olyan erőteljes, mint anno a Domié volt. Ez így jó: fiú után kishugi, akit lehet védeni, óvni, kényeztetni a bátyus által (is):))

Ingrid 2009.08.01. 14:25:56

Nagyon kedves ez a dal :)
Érdekes, akinek lánya van, nem mindig vágyakozik egy kisfiú után (eddigi tapasztalataim szerint), de akinek kisfia van, előbb-utóbb kislány után vágyakozik :) ...
Örülök, hogy Neked megadatik ez a boldogság :)!

Kendemami 2009.08.01. 21:25:20

Szia! Innen a zugból üzenem, a nagy és okos bátyusok még különbeket is csinálnak... Pl a 4 éves nagy és okos bátyus ma pelenkában alszik, mert ő most kisbaba, mint az öccse... És igen, a fiús anyák kislányra vágynak, én is, remélem már nemsokára örülhetek, mint Te :)

Szöszi-Andi 2009.08.02. 00:18:46

Annyira örülök a boldogságodnak :)))
Emlékszel, a játszóházban beszéltük, hogy hasonlítanak a gyerkőceink :) Nemsokára pedig tényleg lesz egy Huncosod lányban :DDDDDD
Az Ingrid-féle állítást már én is megfigyeltem :D Én pl. még egy kislányra vágyom .... :))))))))

ilgya1 2009.08.02. 16:23:20

Nosztalgikusan gondolok vissza ezekre a szép időkre,olyan jó megállni és átélni újra ezeket a pillanatokat!!!!Olyan távolinak tűnik,de mégis oly közeli..kívánom,hogy azok a homokszemek lassan peregjenek,nagyon lassan....

Pankababa 2009.08.02. 18:00:50

Csak mindig ennyire boldog legyél, mint amit a szavaidból érzek:-) dehát egy ilyen szuper felállásban nem lesz nehéz:-)) puszillak

cucka 2009.08.02. 19:02:15

@PBea: csak nem a vetkőzésre gondolsz? :P
@Kendemami: örülök, kedves ZúgKendemami! :) És drukkolok, hogy mielőbb Nálatok is rózsaszín babaillat lengedezzen. ;)
@Szöszi-Andi: én is emlékszem, akkor még annyira elképzelhetetlennek tűnt számomra, hogy lányom legyen, bár mégis jól esett akárcsak beszélgetni is erről a lehetőségről! :)
@ilgya1: köszönöm. :)
@Pankababa: most tombolóan boldog vagyok, bár éppen ma néztünk össze a zurammal egy süvöltő-hisztiző 3 éves látványakor, hogy atyaég, ezt hogyan fogjuk kezelni?! :o)
@Kinga85: okos és nagy báty szereti a dícséreteket! :D
@Baybee: most 7végén voltunk... azaz ma jöttünk haza. ;)
@Eriberi33: :DDD
@kata790313: jajj, de nagyon kíváncsi vagyok milyen is lesz, mert, hogy más az biztos. :)
@Ingrid: kíváncsi leszek, harmadik babócaként mire is vágyom majd?! ;)

popianyus 2009.08.05. 15:19:17

Örülök a boldogságotoknak és vágyom követni a "mintád". Akár még egy kislánnyal. :-)
süti beállítások módosítása