cucka 2011.01.21. 16:34

Rege az óvodáról

Ahhoz képest, hogy január elejei kezdést tűztünk a zászlónkra, Huncos* még mindig csak papíron óvodás. És egy darabig ez még így is lesz. Hogy miért? Elmesélem.

Kezdődött azzal, hogy óvónénije továbbképződik és utolsó vizsgája január 7.-én volt, ezt természetesen megvártuk.

Január 10.-ére előre betervezett közfodrászoláson jártunk, persze szintén halaszthatatlan volt. A lelkemért. Mert ha nem mehettem volna, sikítva futottam volna, a lassan a kertvégéig dagadó Dunának.

Mivel heti 3 napos kezdetet jelöltünk meg, maradt volna a szerda meg a péntek. Oltás rulez volt (lásd előző poszt bekezdése), így a múlt hét is az ördögé lett.

Folytattuk volna a nehézkes kezdésünket ezen a héten hétfőn, ámde már múlt hét vége felé jelezte az óvónéni, hogy bárányhimlő vs. fosós-hányós vírus tombol, csak úgy miheztartás végett. Egyetlen ellenkezés nélkül hajtottam fejet, nem vagyok a magam ellensége, valahogy el tudom képzelni az életem a két beteg gyerek ápolása nélkül is. Tudom, önző gondolkodásra vall.

Végül ma érkezett az újabb telefonhívás, kiszállt a nagytekintélyű intézmény képviselője, a köz érdekeit és a járványügyi szempontokat (úgymint orrcsöpögős vírusos atipusos tüdőgyulladás, fosós-hányós calici és az ezekhez képest diszkréten meghúzódó ártatlan barihimlő) szem előtt tartva, bezáratta az ovit február 15.-ig.

Így most láblógatunk. Egyáltalán nem érzem, hogy bármiről is lemaradnánk. Huncos évvesztes és még így is bő 3 évet fog oviba járni.

 

*A büdöse amikor mesélem ma, hogy saaaajnos, pár napig még nem tudunk oviba menni és sorolom az okokat, ő sírvafakad és brühühüzik, hogy de menni aha-kaha-rook. Mondom, oké, akkor öltözz fel, induljunk. Vigyorog egy hatalmasat, majd közli, neeeeeem, én gondolk, nem indulunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr912603069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2011.01.22. 11:16:00

Lánykám is óvodás, ő már aktív tagja a Macicsoportnak, kedvenc barátnője is van, de lassan 2-3 hete hiányzik ilyen-olyan gyulladások következtében...
Van idejük, és amíg veled van, addig láthatod, élvezheted huncut társaságát... nekem sokszor hiányzik az enyém, és a betegeskedés alatt döbbentem rá, mennyit változott szeptember óta!
Ez a new life...

Kinga85 2011.01.24. 14:03:54

Oviba Panni se jár, és őszintén mondom, hogy már cseppet se bánom. Olyan jól el vannak itthon, és mivel évvesztes úgyis, járhat majd még eleget :) Gyerektársaságba meg így is eleget tud lenni (és nekem piszkosul hiányozna még, ha nem sertepertélne és csacsogna álladóan körülöttem...)

cucka 2011.01.24. 15:48:16

Lányok, valahogy én is így gondolom. :)
Kingám, most az enyéimnek is nagyon boldog időszakuk van, órákon át képesek együtt-egymás mellett eljátszani, életkori sajátosságukból szokott néminemű probléma adódni: Hunor már épít, Minka meg éppen a romboló korszakát éli. Erre meg azt a megoldást találtuk ki Huncossal, hogy mielőtt nekiállunk a nagy projektünknek (vár, ház, rendőrség, tűzoltóság épülete), előtte összedobunk egy kisebb lebonthatót Minkusnak, tele sok-sok lego figurával, mert ő meg azokat szereti. Szóval én sem bánom, hogy nem erőltetem-erőltettem jobban az óvodakezdést, ezek a pillanatok sosem jönnek vissza, és én vagyok annyira önző és megátalkodott, hogy ezekben fürdök és ezekből töltődöm. ;) Mondjuk, amire igazán kíváncsi vagyok az az, hogy miként fogom a tavaszi-nyári két vadmotorossal abszolválni a sétáinkat. :)))))

mbal 2011.01.24. 16:11:18

Nálunk másik verzió van :) Emma heti párszor megy oviba (ha rajta múlna minden nap), de van, hogy hetekig nem ment.
Én szeretem, ha itthon van, de jó Mayával kettesben lenni, amikor csak az övé lehetek.
Még van időtök, de kíváncsi vagyok mi jön be nektek.

Kinga85 2011.01.25. 09:14:37

hi-hi, a rombolás nálunk is megy :) Így mi is mindig külön építünk Nellinek (általában Ferihegyi repülőteret :) -most ez a sláger, mert úgy hívják, mint apjukat :D )
motorozásba már belekóstoltam, hogy milyen két gyerekkel (Panni ugye futóbicivel, ami irtó gyors) Hááááááááát.... Nagyon remélem, hogy Nelli még kitart a mostani nyugisabb tempónál, mert különben jaj nekem :D

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2011.01.25. 09:42:32

Máté szeret oviba járni, én pedig szeretem, hogy szereti. Persze más így egy kicsit, de mivel csak délelőtt van ott, így annyira nem nagy érvágás, sőt én önző módon azt élvezem, hogy egy kis idő magamra is, és Milánra is kettesben. Szóval nekünk bejött nagyon. Amíg nem próbáljátok ki, addig persze hogy borzasztóan hangzik,de nem annyira szörnyű ám. Ha majd egész nap ott KELL lennie... na az már az lesz, nekem is meg neki is. De az még odébb van. Addig meg olyan, mintha játszóházba járna minden délelőtt.

cucka 2011.01.25. 14:58:30

@mbal: sztem tavasszal, ha elmúltak a nyavalyák, újrapróbáljuk az egészet. :)
@Kinga85: ez nagyon jó, Ferihegyi reptér! :))))))) nálunk is motor vs futóbicikli a felállás, háááát, én is bízom Minkus lento üzemmódjában a továbbiakban is. :)
@PBea: túl a dögvészen, ami mifelénk pusztít, azt sem érzem sokkal előrébb lépésnek, hogy arra a két órára amit effektíve bent tölt az oviban, 2x2 gyereket öltöztessek fel és le. Szóval, vastagon benne van az én lustaságom-kényelmem is a csúsztatásban, valamint tényleg az, hogy remekül elvagyunk mostanság. (kopp-kopp ;) )
süti beállítások módosítása